2.

296 17 0
                                    


Draco Szemszöge:

-Istenem az az idióta Potter nem igaz, hogy még abba a kurva szemüvegbe se lát.-mérgelődtem magamba. Miután le értem  a vonatról és csatlakoztam a Mardekárosokhoz körül néztem undorodó tekintettel. Nem szerettem itt de legalább Potterék piszkálása szórakoztató. Már alig várom, hogy apám egyszer azt közölje velem végre halálfaló lehetek mint ő nem csak azt, hogy megvannak az új tankönyveim. 

Lassan be értünk a nagy terembe majd szokásosan elfoglaltam a helyem és vártam Dumbledore unalmas szövegelését az új tanárokról.

Mikor már lassan vége fele járt a szövegének megéreztem magamon valaki tekintetet. Hiába néztem körbe senkit nem láttam egészen addig amíg Potterre nem néztem fura tőle álltalába akkor néz így mikor valami rosszat mondok. Vagy ennyire hangosan gondolkodok?

Küldtem felé egy mérges tekintetet majd gúnyosan nézett rám. Az igen Potter nem tudod te kivel akarsz ki kezdeni. Szemet forgatva inkább el néztem mer már nem bírta szegény szemem, hogy őt keljen bámulni.

Harry Szemszöge:

Rettentően mérges voltam mikor láttam azt az utálni való fejét a nagy terembe szinte el tudtam volna átkozni.

-Harry ne bámuld már ennyire még a végén azt hiszi bejön neked- Elég szúrós tekintettel nézett rám Harmione mire Ron csak fel nevetett amiért nyakon is vágta majd engem is mert én is fel nevettem.

-Ti nem vagytok normálisak ez ingen súlyos helyzet tudjuk, hogy te Harry uhmmm..- akadt meg a lány szava egy pillanatra mert rájött, hogy ezt nem mindenki előtt kéne mondania.

-De AZ a dolog még nem jelenti azt, hogy ez a féreg nekem be is jöjjön- suttogtam halkan nehogy mások is meg hallják.

Igen én kibaszott Harry Potter melegebb vagyok mint a nap de ezt csak is ők tudják és a Weasley család. Szegény Ginny még néha most is be próbálkozik nagyon aranyos lány de egyszerűen hányingerem van ezektől a heteroszexuális kapcsolatoktól amikbe benne voltam. 

Lassan mikor megettük a vacsorát mindenki elindult tömegesen a háló körletébe az osztály elsők vezetésével hiszen ők vezettek oda az elsősöket.

Én is mentem volna de hirtelen valaki elkapta a karomat. Malfoy volt az nyilván ki más. Egészen a legtávolabbi mosdóig húzott majd be érve neki vágott a falnak amire fájdalmasan felnyögtem.

-Mit akarsz?- erőltettem ki ezt a két szót nagy nehezen.

-Mit bazdmeg mit képzelsz magadról, hogy így nézel rám nem jó emberrel kezdesz ki. Reméltem meg keserítettem az életed de úgy látszik még nem eléggé- Rideg érzéstelen arcal nézett rám mi közbe ezt mondta látszik, hogy nem kapott elég figyelmet gyerek korába hát mit ne mondjak.

-Miért csinálod? Ugyan mi a faszt ártottam én neked, hogy ezt teszed? Hm?- Kérdeztem gúnyosan de már kurvára elegem volt a nagy pofájából

-Félhetsz Potter de kemény éved lesz azt garantálom- mondta erőszakos hangon ebből már tudtam mi lesz.

Jobbját megemelte majd jól behúzott egyet nyilván ezen volt a gyűrűje is amit a Malfoy örökösök hordanak. Nagy erejű ütése után földre terültem majd mire észhez kaptam már csak hűlt helyét láttam Draconak és éreztem, hogy az ingem ázik a le csorduló véremtől. Remélem Hermione ezek után le vadássza. Nem arról van itt szó, hogy félek tőle csak nem akarom vele be mocskolni a kezem de ha így folytatja muszáj lesz.


Hey hey igyekeztem kicsit hosszabb résszel jönni remélem tetszett:3

Néma csend /Drarry FF/ [SZÜNETEL]Where stories live. Discover now