Harry szemszöge:
Sajnos lassan le telt a szünet nagyon de nagyon szerettem a barátaimmal lenni Roxfortba viszont egy ember miatt nem szívesen mentem vissza.
Draco Malfoy.. igen egyenesen gyűlöltem az első naptól kezdve de meg nem is érdekelne ha a barátaimat nem bántaná gúnyosabbnál gúnyosabb szavakkal és be szólásokkal én meg persze meg védem őket nyilván nem tűrhetem karba tett kézzel. Egy dolog van amiért nagyon haragszom és az az ha bántják őket!
Annyira bele merültem a gondolataimba, hogy elaludhattam félúton a Roxfortba vezető úton. Hermione és Ron keltegetésére ébredtem habár nem tetszett, hogy fel keltettek de muszáj volt vagy Frics úr megint le szedi a fejünket.
-Örülök, hogy végre fel keltél. Megint ránk lesznek mérgesek a tanárok mert mi sose érünk be időbe- Mondta Hermione eléggé mérgesen.
-Szerintem már meg se lepődnek azon ha mi vagyunk az utolsók- Ron igyekezett szórakozottan oldani a helyzetet, hogy egy kis mosolyt csaljon a lány arcára ami nem igazán jött össze neki.
-Nyugi srácok be érünk Luna meg úgy is tuti furkászik- felálltam helyemről majd taláromat a kezembe fogva indultam le a vonatról.
-Úristen menjetek előre vissza kell szaladnom meg valamiért- mondtam nekik mikor eszembe jutott hogy a kis hátizsákom ott hagytam majd futva elindultam a kabinhoz ahol tartózkodtunk igen oda is értem volna ha nem futok neki valakinek.
-Jajj ne haragudj-kertem bocsánatot majd hirtelen tudatosult bennem hogy valójában ki is ő.
-Na mi az Potter már szemüvegbe se látsz?-kérdezte gúnyosan Malfoy.
-Muszáj már az első napon gúnyos meg jegyzéseket tenned? Épp, hogy csak ide értünk de már nem bírod ki, hogy ne köss bele a másikba.-forgattam meg szemeim majd mielőtt még válaszolni tudott volna ki kerültem és tovább mentem.
Hogy lehet valaki ekkora pöcs fej nem igaz, hogy nem bírja ki beszólás nélkül. Remélem idén nem lesz vele sok közös órám mer azt tuti nem éli túl még ha az apjával fenyeget meg.
Remélem tetszik nektek igyekszek össze szedettebben fogalmazni és bocsánat ha találtok benne hibákat. Igyekszem a legjobbat kihozni ebből a történetből. :((
CZYTASZ
Néma csend /Drarry FF/ [SZÜNETEL]
FanfictionKét srác akik egyenesen gyűlölik egymást. De vajon mi történik ha hosszabb ideig kell egymást elviselniük egy légtérbe?