three

383 47 10
                                    

Medya : Çağın

Anıl yan odadan gelen garip seslerle irkildi. Resmen evde birileri boğazlanıyordu. Yan odada çağın olduğunu hatırlayınca genç oğlan önce tepki vermedi. Kim istiyorsa öldüre bilirdi o arsız herifi. Üzerine para bile vere bilirdi.

Ancak bir anda kendi evinden çıkacak cenazeyi düşününce hızla Çağının odasına fırladı. Kapı tamamen açıktı. İçeriye boylandığında göz bebekleri neredeyse yerinden fırlayacaktı.

Adam önündeki bilgisayarda bir şeyler izleyerek elini aletini atmış mastürbasyon yapıyordu. Çırılçıplak bir şekilde alnından terler damlarken tüm dünya ile bağını kesmiş gibi görünüyordu. Dudağının kenarını dişleri arasına alarak gözlerini kapatıp eliyle yavaş yavaş kendini çekerken yüksek sesle inledi. Anıl yutkundu. Önünde haraketlenmeye yüz tutmuş uzvuna lanetler yağdırıyordu. Ahlaksız herif kapıyı kapatacak kadar bile umursamıyordu hayatı. Anıl önce atılarak boğazına yapışmak istese de bir anda çağının sesiyle duraksadı.

Gözleri kapalı bir şekilde "doruğa ulaşıyorum" diye neredeyse uludu ve el haraketi daha da hızlandı.

"Çok iyisin hayatım. Biraz daha kameraya yaklaş" diye bir kadın sesi duyuldu.

Anıl artık neye şaşıracağını bile şaşırmıştı. 'Sevgilisiyle sanal sex yapıyor' diye düşünerek onların mahremini izlediği için kendine sövdü. Hem sevgilisi olup olmadığını bile sormamıştı ki adama. Hatta eve kimse getiremezsin diye şart bile koymuştu. Anıl düşünürken bilgisayardan bir erkek sesi yükseldi.

"Çağın ağzıma doğru boşal"

Anıl donmuş şekilde önündeki manzarayı izliyordu. Arsızlıkta sınır tanımayan adam aynı anda hem erkek, hem kadınla sanaldan sevişiyordu. Çağın derin bir inleme ile birlikte bilgisayarın üzerine doğru boşaldı, ardından nefeslerini düzene sokmaya çalıştı.

Toparlanınca gözlerini açarak "muhteşemdiniz çocuklar" diyerek seksi bir şekilde öpücük attı kameraya. Cevap bile beklemeden bilgisayarı üzerindeki spermlerle birlikte kapattı ve göz devirdi.

Ayağa kalkmaya yeltenecekken Anılın onu izlediğini fark etti. Önce şaşırsa da piç gülümsemesi yeniden yüzüne yerleşti. Kapı arasında duran Anıla doğru yaklaştı. Kulağının dibine doğru fısıldadı

"İzleyeceğine katılsaydın ya. Çok kötüydüler zaten. Hem görmediğimiz şey değil yani".

Aniden elini Anılın aletine atarak kavrayıp sıktı. Anılın boğuk şekilde bir ses çıkarmasıyla kahkaha atıp banyoya doğru yöneldi.

Öfkeli adam artık katil olmaktan korkmuyor gibiydi. Aniden koşarak çıplak bedenin yer ile buluşmasını sağladı. Altındaki adamın göğsüne oturup ardından iki eli ile dişlerini sıkarak tüm enerjisini sarf edip boğazını sıkmaya başladı. Yüzünde şeytani bir gülümseme belirmişti. 'En azından yer yüzünü bir iblisten kurtarıyorum' diye düşündü ve sevap işliyor gibi daha çok abandı. Altındaki adam aniden öksürüklere boğuldu.

"İ - ilacım" diye bildi dişlerinin ucuyla.

Anıl ona kesinlikle inanmıyordu ve işine devam etti. Aniden altındaki bedenin öksürükleri kesildi. Artık onun boğması hiç bir şey ifade etmiyor gibi görünüyordu. Ayağa kalktığında anladı ne yaptığını. Öfkesine yenik düşmüştü yine. Ama bu sefer sonuçları daha ağır olacaktı. Nefes yoktu...

Son bir umut odasına koşarak valizi açtı ve ilaçları aramaya başladı. Eli ayağına dolaşmıştı. Hiç bir şey bulamıyordu. Bir eli belinde elini alnına atıp odanın içinde tur atarak düşünmeye çalıştı. Ama hepsi nafileydi. Koridora geri döndüğünde ceset yerinde değildi.

"Ben katilim" diye fısıldadı.

Teslim olacak duruma gelmişti. Sağlıklı düşünemiyordu. Banyodan gelen su sesleri ile hayata geri döndü. Gözlerini yumup dişlerini sıkarak eliyle alnına vurdu. Yine kandırılmıştı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 29, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Arsız (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin