1. Rész. Prológus

13 1 0
                                    

Történetünk egy bolygon kezdődik. A bolygó nagyjából 3 szór nagyobb, mint a föld. Emberi lények élnek rajta. Fejlettek. A naprendszerükben levő 21 bolygo közül 6 rá sikerült eljutniuk és most tervezik a 7. bolygo felfedezését. Továbbá tudomásuk van egy további bolygóról, ahonnan a Kolkra érkeztek fejlettebb élőlények. A Kolk az a bolygo amiröl beszélek, ahol az emberek élnek. Vannak nagyobb városok és kisebbek és van a Korok. A Kor név a nyomor telepeket fedi le. Azok, akiknek a fizetésük nem több 100 fotnál. Viszonyításképp egy kilo kenyér 1 fotba kerül és lássuk be egy honapra egy ötagu családnak édes kevés ez a fizetés. A városiak lenézik ezeket az embereket. Ha valaki egy Korban lakik, akkor szinte semmi esélye sincs kikerülni onnan és rendes életet élni. A fővárosban csak a gazdagok élnek oda a legnehezebb bekerülni. A Korok a bűnözés melegágyai. Drog, idegen fegyverek, más bolygok vadállatai, más bolygok női egyedeinek eladása és persze a terorszervezetek is jelen vannak itt. Ezekre a helyekre a hatoság se szívesen jár be. Aki innen ki akar kerülni az maximum a hadseregen keresztül, tud. Ami egyenlő a biztos halál mivel a felderítő egységekbe kerülnek. Ezek az egységek szálnak le először egy új bolygora. Vannak a bolygon különleges képességekkel bíró emberek. Varázslok, Látnokok és pár ember, aki képes teleportálni. A bolygo fővárosát Trán-nak hívják. Óriási város több mint 20000 négyzetkilométeres. Itt van a bolygo vezetésének központja és ennek a városnak a szélén áll a Torg fegyvergyár. Ez a fegyvergyár kapja meg az összes úgy fegyver tervezését és gyártási engedélyét továbbá ők gyártják a katonák páncéljait is.

Planet WarsWhere stories live. Discover now