5.Rész.-Bumm!

2 0 0
                                    


Telt múlt az idö. A katonák nagy része csak bészélgetet.

-Hallod Steve. Szerinted van esélyem Petránál?

-Hát Tom egy arany szabály van a jó párkapcsolatnàl. Az alapja az öszinteség, ha ezt betudod kamuznk neki nyert ügyed van.

-Vicces vagy de tényleg.

Válaszolt vissza unot hangon Tom. Mikor is egy robanás rázta meg a házat, amin voltak. Fox százados idegesen szolt bele a komunikácios csatornába.

-Mi a volt ez? Mi a kurva isten volt ez a robanás?

-Jelentem nem tudom valószínűleg merénylet! A téren nagyjából 50-60 halotat látok köztük kettö katonát.

Tette meg a jelentést Tom és szemével páztázni kezdte a környéket. Távcsöt vett a kezébe és a rohanó tömeget vizslatta hátha észrevesz valami szokatlant, de semmit se látot.

-Überfasza. Inditom az orvosi egységeket.

Felelte rá a százados. Aztán intézte is a beigért orvosi egységeket. Bingó és Néma egyenest futottak a robanás helyszine felé. Pontosan arra ment Sasha és Hivő is. Igaz mind a ketten utálták öket de már emberségböl is segiteni akartak rajtuk. Ha esetleg bajuk esett.

Elkezdték a terület kiüritését és további rendfentartó, illetve katonai egységeket hivni a területre. Javában folyt a kiürités mikor az egyik háztetöröl egy rakétavető tüzelt. Egyenesen a fö vezér autoja felé. A rakéta becsapódott, de nem az autoba. Mikor a füst eloszlott láthatová vált egy Buch ami az utolso pillanatba mentette meg a jármüvet és a fö vezért a megsemisüléstöl.

-Ott azon a tettön tüzelj!

Hangzot el Jack szájábol a mondat. Mire az ujonnan az egységhez került Art már lött is. Elsö lövések nem találták el. De aztán megérkezet a légtérbe egy Wart harci helikopter, ami beépitet géppuskáival cafatokra lötte a lényt.

-Itt Jack ez nem ember volt, hanem egy Huikud.

-Huikud?

Kérdezet vissza zavarodottan Fox szàzados. Mivel a Huikud faj nem rendelkezett olyan technologiával, amivel ürutazni tudtak volna.

-Igen. Gondolom valaki felbérelte jó pénzért.

A Huikud faj a naptol az bolygon élnek. Kitünöen birják meleget. Testük mindenhol izmos. Nagy robusztus fejük van melyen nincsenek fülleik se oruk. Csak a nyilások vannak meg. Átlagosan 1,5-2 méter magasak. Nem tul értelmes lények. Testüket nem boritja ször csak a fejük tetején van valamenyi. Ocsmány lények. Saját fegyvereik kisebb pisztolyok maximum gépfegyverek. Légierejük és tankjaik nincsenek. A Központi hatalom már tervezgeti a bolygo lerohanását, de a terv még várat magára.

-Mindenki jolvan?

-A kettö katonàn kivül persze.

-A 2-es szakasz készen àll!

-A 3-as szakasz is!

Szolt a rádioba minden szakaszparancsnok. Közben a rendörségi különitmény is felsorakozott. A veszélyt elháritoták. Legalábbis azt hitték. Az egyik emeletes házbol öt szintén Huikud katona tört ki. Testüket barna eddig még nem látott páncél védte. Meglepö volt a felbukanásuk. Senki se számitott rájuk.

-Ellenség balra!

Kiáltott fel egy katona és gépfegyverért nyult. Már célzot volna amikoris lövedékek szagaták át a mellkasát.

-Fedezékbe! Itt Mayers szakaszvezetö erösitést kérek a Silver kersztezödéshez!

Szolt be a rádion Mayers miközben embereivel fedezékbe huzodot. A töltények sora csapodtak be melléjük. Parker a tetöröl nézte végig az eseményeket. Viszot mellete Jack kezébe kapta a mesterlövész puskát és célzot vele. Az egyik Huikud-i megragadot egy gránátot és Mayers-ékhez dobta. A robbano szerkezet ott landolt a katona mellet.

-A picsába!

Kiáltott fel majd rádölt a gránátra, ami igy alatta robbant fel. Páncéljával elnyelte a robanást és a szilánkokat, de ö maga belehalt. Életével fizetet azért, hogy három katonája tulélje. Jack keresztül lötte az egyik támado fejét amire annak két társa a 30 méter magasan lévö katonára kezdet eltüzelni.

-Háromra kinézünk és tüzelünk!

Jelentette ki az egyik katona a fedezék mögül. Mire befejezte volna a számolást ismerös géppuskák hangja csatant fel a keresztezödés tulsó oldalárol. Bingó és Néma vállvetve száltak szembe az ellenségel. Mind a ketten egyböl lelötek két támadot. A maradék kettö vissza huzodot, ahol már Jack se látot rájuk.

 A három katona szépen lassan fegyverükel célozva haladtak feléjük. Ahogyan a tulsó oldalrol Bingóék is. A végsö csapás az volt a Huikud katonák részére amikois megjelent a kettö Wart harci helikoper. Ekkor magasra tartot kezekel indultak el a katonák felé megadás céljával. Bingó már ment volna oda amikor Néma a vállánál fogva huzta vissza.

-Engedj már!

-Maradj! Furák ezek nekem!

A három katona, akik Mayers alatt szolgáltak oda értek az ellenségekhez. Amik egyszercsak felrobbantoták magukat. Magasba repitve a három katonát is.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 16, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Planet WarsWhere stories live. Discover now