4.Rész.-Katonák és fegyvereik.

2 0 0
                                    

A járókelők közt sétáló katonák teljes páncélban voltak bujtatva. A sisak a teljes fejet beboritota. Az arc résznél egy erös törés àlló àtlàtszó zöld szinü üveg helyezkedet el. A teljes testpáncélzat és a hozzá tartozó sisak szine pedig fekete. A mellpàncélon egy zöld kereszt volt felfestve ez az egységet jelölte. A ruha zártsága miatt és felszereltsége miatt képes volt lehüteni a levegöt a páncélol belül igy még 50 fokban is nagyjából 30 fokot képes elöteremteni. Továbbá a pàncél az alkaron méri a pulzust igy az adot felszerelés jelenlétébe meglehetet találni az elveszet katonákat az életjelük segitségével. A sisak felvolt szerelve éjellátoval és beépitett hangszorokal és mikrofonal a kumunikácio miatt.

Van, akinél sima löszert tüzelő KT-12 es fegyverek és vannak, akiknél a RT-10 esek vannak. Az RT-10 es fegyverek lézert képesek kilöni. Bár ebböl még nem sok van rendszeresitve századonként csak 10 darab. Normál esetbe minden 10. Katonánál egy RTX-130 as rakétavető található. Egy ember is kezelheti, de általában kettö ember szokta egy betölti a másik pedig tüzel. Egy rakétavetösnél 6 darab löszer található. Kettö nagy robanás erejü melyek becsapodáskor felrobanak. További kettö, amik elektromosak. Utobbi rakéta becsapodáskor kiengedi az elektromságot, ami a célpont körül egy 2 méter magas és 2 méter àtmêröjü burát hoz létre. Ekkor a célpontnak még semmi baja. Majd mikor ez a burok vissza zárul az alatta lévö célpont azonal megsül a 20000 V miatt. Ez a folyamat a becsapodástol mért 2 mp belül lezajlik. A maradék kettő pedig páncél áttörö lövedékek. A páncél áttörése után robanak 800 mm-es a max átütésük. Továbbá a felszereléshez tartozott egy RX-18 as pisztoly és egy acél pengéjü kés is.

Planet WarsWhere stories live. Discover now