Jeg hviste Ikke mye om familien min. Det eneste jeg hviste var at jack var min bror, jeg hadde vokst opp på et barnehjem i norge (forklarer skrivespråket jack fant meg. Det var hvis ett eller annet om at vi ble separert etter mors fødsel og jack var ikke gammel nok til å adoptere meg. Da jack endelig var 18 kom han tilbake fra New York og hentet meg, vi har bodd i NY helt siden.
Jack hadde fått en latterlig ide at siden sommerferien var over måtte jeg begynne på skolen. "What, school ! Are you crazy" sa jeg overrasket. "Thanks and yes. If you want to be normal then you have to go to school. I know you haven't been to school since your little 'accident' with the smoke alarm. And by the way I'm in charge." sa jack fornøyd. "I really have it when you're right" jack gliste til meg.
Grunner til at jeg hater skolen
1- di første årene av livet mitt bodde jeg I norge. Folk mobbet meg jo litt. Lattet som Om jeg ikke forsto hva di sa.
2- folk er bare dær for å mobbe eller å bli mobbet
3- de fleste jenter Gjør hva di kan for å få oppmerksomheten til guttene
4- jeg blir den nye eleven :(
Min første skoledag: matte,spansk, engelsk, samfunnsfag og I di siste 2 timene koblet di sammen naturfag og gym. "GROUP ONE ! SAM, SOFIE, KATHRIN AND ALEX. GROUP 2 ..." ropte gym læreren vår. Oppgaven var og klatre opp en fjellkjede, samle urter og blomster og notere hvilken sort det var. Siden det var en mangel på tau kunne bare to fra hvert lag klatre. "YOU ALL MIGHT THINK THAT THIS IS STUPID, Å WASTE OF TIME. WELL IT'S NOT! !!! NOW GO DO SOM CLIMBING." Sa Gym læreren læreren vår var ikke akkurat en vennlig person.
Vi var endelig kommet fra til fjellveggen vi skulle klatre I. Alex (en fyr på gruppen min) kom bort til meg og sa "maybe we boys should do the hard work and you girls can sitt down here and do the flower stuff." Sa Alex overlegent. "If you think girls can't do hard work, let's have a bet. I bet I can clime up the mountain faster than you. 10 dollars. If you are so strong that you claim to be? Sa jeg litt fornærmede. "I'm in. I hope you have 10 dollars" Sa Alex med et smil. "Yes I have but the only thing you are gonna see is my but when you look up." Sa jeg og gikk til fjellveggen.
YOU ARE READING
Katelyn's dagbok
Random17 år gamle kaytlin eller Kay som hun blir kalt av broren sin, trodde at hun var en helt vanlig jente. Hun hadde livet sitt planlagt fra start til slutt (drømmen var å bli en lege). Hun hadde ikke forventet å bli forelsket I en prins. og dratt tilba...