{Wow, hva skjedde akkurat nå. Og Alex omg. Katelyn Vær normal} " I could have done that" sa jeg. "Right" Sa Alex ironisk. "Are you ok?"sa han "How did you do that???" Spurte jeg overrasket. "Lots of training." "Emm Katelyn, you're bleeding" svarte alex. "Oww, I didn't even realize" svarte jeg. "Come let me help you with that" sa han, tok hånden og dro meg til skolen. Alex fant en førstehjeppakke. Og vi dro inn på et klasserom. Jeg dro av meg skjorten og satt I bare BH-en. "don't get any ideas" sa jeg til Alex.
"So how come that you did all the fighting and I'm the one who's getting hurt ? And why were you at the park at the exact moment I was in trouble? " Spurte jeg nysgjerrig. "Must be a coincidence. By the way you fight like a girl" sa Alex. "In my defense I am a girl what's your excuse" sa jeg. "Okay I deserved that one" sa Alex
Alex løftet meg ned fra pulten sakte. Han var sterkt. Vi hadde det øyeblikket dær vi var så nært til å kysse, bøyde oss fremover da gym læreren kom stormende inn. "WHAT ARE YOU TO DOING HERE. SCHOOL IS OVER, GET OUT !!!" Vi sprang så fort ut dær fra så mulig. Vi var kommet utenfor skolen da vi fikk et latteranfall.
•••• det var jack som tutet "I'm Sorry, I need to go." Jeg mot bilen, så tenkte jeg faen. Og sprang tilbake til Alex, kysset han på munnen. Og som den feigingen jeg er, sprang jeg derfra Før Alex kunne reagere. Da jeg satte meg I bilen, så jack på meg med dat face. "I said school was good for you" sa jack ertende. "Just drive" svarte jeg.
Jack jobbet som en etterforsker så I helgene kunne han bli kalt inn til jobben, og det skjedde I denne helgen. "Bye don't stay up to late" sa jack. "Yea Yea, try not to get shot" svarte jeg. Jeg ikke vert alene I huset Før, så nå som fikk muligheten til å se hva som er på loftet. Jack sa at golvet der var så svakt at hvis du sto dær kunne du falle gjennom. Men jeg har sett han gå inn dit. Jeg har alltid vist hvor han gjemte nøkkelen. Så fort han dro, grep jeg nøkkelen og sprang opp trappen til loftet. Puttet nøkkelen inn, vridde den sakte rundt. Det var bare et gammelt loft med spindelvev I det. Men vent, det er noen rare bokser her. Og ett stort metall skap. Jeg åpnet skapet.
VOUS LISEZ
Katelyn's dagbok
Aléatoire17 år gamle kaytlin eller Kay som hun blir kalt av broren sin, trodde at hun var en helt vanlig jente. Hun hadde livet sitt planlagt fra start til slutt (drømmen var å bli en lege). Hun hadde ikke forventet å bli forelsket I en prins. og dratt tilba...