Alex ?

77 1 0
                                    

Alex stilte seg rett ved siden av meg. Han så på meg og prøvet å unngå å smile. •••••• læreren blåste I fløya. Jeg klatret så fort jeg kunne, men det samme gjorde Alex. Vårt lag ledtog med vårt lag mente jeg meg. Jeg  var framfor Alex. "ET MINUTT IGJEN!" sa læreren. {Han trengte ikke rope sånn. Gamle folk er rare.} Alle klatret fortere som en siste innspurt men Alex, han klatret utrolig fort. Som om han ikke var her fra. Han var nesten som en slags robot. Jeg kom bare ned noen sekunder Før han.

Vi fikk 5 min til å slappe av. Så fort Alex tok av seg skjorten stirret alle jentene på Sixpacken hans. Jeg gjorde selvfølgelig ikke det. Han kom bort til meg med 10$ "good job for a girl" sa han med et smil. Jeg prøvde å holde hodet oppe.  "Thanks. Bye " svart jeg han nervøst. Og snudde meg I en rask bevegelse. Han grep albuen min forsiktig. (da han var borti beg kriblet de I hele kroppen) "I feel like we haven't been properly introduced. Hey I'm Alex"  jeg hviste ikke hva jeg skulle Gjøre. Jeg sto der som en idiot og stammet. "This is the part when you say your name." Sa Han leende. {Hvordan går det Ann å Være så dom som jeg var akkurat dær og da } "Wright. I am Katelyn" ••••• "SCHOOL IS OVER. GO HOME! " sa læreren.

skolen var over. Jeg satte meg ned på en benk og ringte jack. "Da da da this person have turned of his cell phone an can no longer, fuck jack! You were supposed to pick me up after school today" sa jeg sint. Jeg hadde vell ikke noe anet å Gjøre så jeg begynne å gå hjem. Jeg kikk gjennom parken da jeg fikk øye på kyle. Kyle ønsket som jeg å bli lege. Vi begge søkte på læreplass på sykehuset I sommer og kyle ble sint når jeg fikk plasen og ikke han. Pluss at det hjalp ikke ikke at jeg ertet han. Vi er på en måte erkefiender. Kyle sto dær med seg to eldre gutter å røyket. Jag gikk fortere og prøvde å komme meg vekk fra di men di kom nærme.  De omringet meg rundt et tre. Kyle kom tett innpå meg,  jeg rygget så hart bak at jeg skrapet ryggen inntil en skarp greinstubbe. Men jeg var for opptatt med å tenke på hva kyle hadde tenkt å Gjøre med meg. "Hey Katelyn. Funny running into you. I haven't talked to since you told me to go die." Sa kyle som han gledet seg til hva som skulle skje. "What do you want?" Spurte jeg irritert og litt red. "I simply want you to feel the disponent my father felt when I didn't get the internship. Well since you don't have a father I guess we'll have to do something else." Sa kyle fornøyd. "What do you mean" sa jeg livredd for hva han skulle svare. "You might be pretty but you are the dumbest girl I've meet." Sa Han. "Oww,  I didn't know that you were pretty" sa en kjent kjent stemme. Alex.

Kyle snudde seg og knyttet hånden. Han kom nærmere for å slå alex I ansiktet men Alex dukket og slo kyle I magen. Det skjedde så fort at de var vanskelig å følge med. Alex reiste seg og sparket kyle I skrittet så grep Alex armen til kyle og slengte han over skulderen sin. Kyle lå på bakken. Alex snudde seg rundt og sa "who's next?" Kyle reiste seg opp og sprang derfra og det samme gjorde vennene hans også.

Katelyn's dagbokWhere stories live. Discover now