Beep
Beep
Beep
Be-
Braakkk
"Berisik oey" kate yn abis ngelempar alarmnye ke gatao dah kemane, bisa jadi seh ke akhirat buat ngebangunin cupangnye dodoy yg dah istirahat dengan tidak tenang nan tidak bahagia.
Thanks buat echan :).
And gatao ini karma pa begimane. Pas beud abis yn ngelempar alarm yg SUCEH and tidak berdoa eh berdosa ntuh.
Dia tetiba jatoh dung dri kasurnye yg
Ekhem tinggi setinggi mimpi echan buat putih. Eh..
Gegara yn jatoh, dia nimbulin suara gedubrak yg kuenceng beud sekenceng tereakan chenle.
And yn yg jatoh dri kasur pun langsung ngerasain penderitaan pakde pas dia encok :") sayangnye yn kgk ade stok gpu gegara semwanye dicemilin ma echan dulu.
And klo mo beli lgi..
JAOH VROOO
indo-korea kgk ade bapak gojek yg bakal dengan tidak senang ati ngebawain stok gpu..
Yekali mo beli gpu doang kudu pake pesawat kan rugi...
Kesian dompet yn yg menjerit
Btw gegara suara jatohnye yn kenceng beud. Ntuh bikin seorang bapak gans yg diduga bernama michael jackson ato panggil ae applehead langsung pegi kekamar yn.
JEDAAKKKK
"WHERE'S THE BAD GUY?!" Kate michael abis ngelakuin pembunuhan terhadap pintu yn.
(MANE RANG JA'ATNYE?!)Btw michael pegi ke kamar yn pake panci dipala buat ngelindungin pala berharganye ma wajan buat tamengnye andddd
Pel pelan buat pedangnye :")
Ternyate diem diem bobrok ugha bapaknye yn. Cocok lah klo digabungin ma enceteh.
"Uh..." yn terdiam dung ngeliat bapaknye begitu.
"WHERE'S THE BAD GUY YN?!DADDY'S GONNA HIT THEM WITH THE POWER OF MOONWALK!!" Kate michael sambil dengan santuy nye moonwalk ke arah yn and gegara michael terlalo menghayati.
(MANE RANG JA'ATNYE?!BIAR DADDY GEPLAK TUH ORANG PAKE THE POWER OF MOONWALK!!)Dia ampe ngelempar panci dipalanye yg dia kire ntuh fedoranye and ntuh bikin jendela malang yn pecah.
Yn cmn bise speechless doang ngeliat kamarnye yg ancur beud sekarang. And ntuh cmn gegara die ngelempar alarm nye yg SUCI beud.
"Uhh...sorry?'-' "
Yn ngeliat kearah michael dengan keadaan rambutnye yg melayang semwa and palanye yg nunduk.
"I sense danger" -pikir daddy nye yn
(kok perasaan gw kgk enak ye)"Dad..."
Michael ngeliat kearah yn pake muka yg POLOS beud and ekspresi yg kgk berdosa beud.
Yn ngelempar penggorengan yg dengan ajaibnye tetiba ade ditangannye.
"YIKES!!" Michael langsong lari keluar dri kamarnye yn and masuk kekamarnye galupa ngunci pintunye.
Michaek ngehela napas lega gegara dia pikir dia dah aman dri cipokan mautnye penggorengan yn.
Tpi naas bung pikirannye salah ternyate.
Gegara tetiba ade penggorengan terbang dri jendelanye and sukses nyipok manja palanye.
Kite bedoa ae moga moga kgk amnesia bapak satu ini.
KAMU SEDANG MEMBACA
ₜwₑₙₜyₒₙₑ ₕᵤₛbₐₙdₛ?
Fanfictionudah keterima jdi member nct eh malah dinikahin ma 21 cogan,rejeki nomplok awokawok ~yn kiyut beud njir mana tuh badan aduhai ~nct Bahasa non baku dll cover by:NufaKim