-ˏˋ 𝑭𝒐𝒖𝒓 ˎˊ-

572 79 258
                                    

-', Hyunjae's House

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-', Hyunjae's House

"Ow relax ah ! Aku nak cakap la ni" masing-masing duduk di atas sofa kembali. Hyunjae membetulkan rambutnya.

"Kalau ya pun tak payah tarik rambut huh!" Ujarnya lagi.

"Okay macam ni, papa aku ada business trip dekat pulau Jeju. Jadi, dia ajak aku pergi dengan dia. Aku pun kata la aku tak nak ikut sebab bosan lepastu kan,"

"Tak payah berhenti la, cakap je sampai habis" sampuk Eun Byeol.

"Sabar lah, macam ni, ayah aku ajak korang pergi bercuti pulau Jeju sekali. Sementara dia pergi business trip, kita bercuti kat sana. Kira macam ayah aku taja korang semua la"

"Kau serius!? Betul ke kita akan pergi bercuti? Kita je? Betul ke?" Yubin mula membayangkan ladang tangerin yang dia ingin pergi di pulau tersebut.

"Iya! Tajaan bapa aku, hanya kita bertujuh. Ah ya, bapa aku juga kata ada tujuh lelaki lagi. Bapa aku kata dorang bertujuh pun bercuti dengan kita" ujar Hyunjae lagi.

"Serius? Hensem tak? Hm?" Mata Minjee mula bersinar-sinar.

"Ah, tak tahu la. Bapa aku berkawan dengan salah seorang CEO yang taja dorang. CEO Bang tak silap" Hyunjae mengangkat bahunya

"CEO Bang?" Muka Eun Byeol berkerut. Macam pernah dengar nama CEO tu.

"Hey! Jum beli belah? Apa lagi! Tak sabar aku nak bercuti kali ni! Mesti seronok punya la!" Ajak Joon Young.

"Kau yakin tempat tu mewah?" Tanya Minjee lagi. Hyunjae tersenyum. Dia menunjukkan thumbs up.

"Ya. Semestinya"

"Sebelum shopping, Yubin Unnie, masakkan kitaorang pasta? Pizza ke? Pretty please !" Joon Young mencubit pipi Yubin.

"Eh. Yela, yela. Hyun kau ikut aku. Ni rumah kau kan, so kau pun kena masak sekali" Yubin menarik Hyunjae ke dapur.

"Aduh tak nak!"

--

Heeseung memandang Jay, Jake dan Sunghoon dengan wajah yang ketat. Jungwon dan Ni-ki pula leka bermain dengan senjata mereka yang baru sahaja Heeseung pulangkan.

Sunoo pula, hilang entah ke mana. Mungkin dia berada di lab untuk membuat eksperimen dengan bunga-bunga yang baru dia beli.

"Haish" Heeseung mengusutkan rambutnya. Dia mengeluarkan bayonetnya. Bayonetnya ditujukan ketiga-tiga orang di hadapannya.

Among Us ⤷ Enhypen [C]Where stories live. Discover now