Türkiye keyfi

86 4 0
                                    

Türkiye ye sonunda ayak bastık artık geride olan biteni hatırlamayacağım.

Çok yoruldum. Herşeyden. Artık burdayım. Burada yeni hayatlar kuracağım.

Belki bi sevgilim olur. Nede olsa türk erkekleri çok yakışıklı dimi bence öyle.

Neyse biraz uyumam lazım.derken telefon caldı.alo..alo...kimsin sen ya.

Derken kapattı. Neyse ya uyuyum malum çok yoruldum. İyi geceler uykucuğum.

Kızım,  efendim anne.

Sabah oldu hadi kahvaltıya.

Tamam anne hazırlanıyım birazdan gelirim.

Tamam.Yasin kalk .  Yasin hadi kalk. Of  Yasin ya bir kere de beni zora koşturma

Of ne var ya  İlayda

Nee nee İlayda mı

Ne adın farklı mı ben mi bilmiyorum.

Bana bak.

Sen benden sadece bir yaş büyüksün sen 17 ben ise 16 yani sana abla demesemde olur.

İyi deme be neyse hadi kahvaltıya.

Tamam hazırlanıyım 5 dk.ordayım okey.

Tamam hadi.

Okul kıyafetlerimi giydim bu gün okul var hadi bakalım.

İnşallah kendini beğenmişler yoktur.

Varsada ben onlara günlerini gösteririm.

Evet şimdi okula gitme zamanı.İlk Yasin i bırakalım.

Evet hadi görüşürüz kardeşim .Sakın olay çıkarma tamammı.

Of İlayda ya.

Hadi hadi canım.fazla kızlara bakmak yok tamammı.yoksa senin gibi yakışıklı birisini yerler.

Çok yakışıklıyım dimi evet zaten biliyorum. Bütün kızlar biye bahacah ha.

Yasin saçmalama hadi okula baybay.

Görüşürüz seni okul çıkışı alırım.tamamı.

Okey ya .

Ay bu çocuk beni deli eder ya . Ama çok mutlu onun mutlu olması benide mutlu ediyor.

Sıra geldi benim okuluma hadi bakalım bakalım nasıl biyer

Babam birşey koleji dedi ama tam hatırlamıyorum ama navigasyonla bulurum ben .

Ve geldim ama bence okula değil de saraya geldim.

Bu ne ya süper burası çok beğendim.arabayı içeri park edip girdim. herkes bana bakıyordu.

Eeee hayatlarında bu kadar güzel bir kız görmemişlerki.

Her neyse ben biraz etrafı dolaşayım.sonra bir kahve ooooh süper olur.

Şimdi biraz içerisini gezdikmi tamamdır.

Ya içi bile çok güzel tabi hollanda dakiler de güzeldi ama bu daha iyi.

Aaaa unuttum ben müdürün yanına gidecektim bak gelmekten herşeyi unuttum gördünmü

Tık tık.

Giiir.

Merhaba hocam ben İlayda yeni geldim.sınıfımı öğrenebilir miyim.

Tabi kızım biraz bekle hemen söyliyim.evet sen 11/B sınıfına gideceksin kızım hadi hayırlı olsun.

Saolun hocam görüşürüz .ben gidiyim .

Tabi kızım görüşürüz .

Evet şimdi sınıfımı bulalım.burası 10 burası9 burası da değil burasıda değil. Buldum iste burası.

Sınıfının içini çizerken bir masaya gözüm kaldı dört çift göz bu ne ya bunların ne işi var burada .

Beni nasıl buldular neden geldiler. Benim hasyatımı daıtmayamı geldiler.

Offff Allahım bana yardım et ne olur .

Bana Öyle YaklaşmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin