Neden ya ben bunlarla uğraşmak zorundamıyım
Bunlar daha türkçe bile bilmiyordur.
Neyse ya giderler herhalde.hem Noyan la Ryan arkadaşmıydı. Bak ben bilmiyordum.
Hemen yanlarına gittim. Noluyor sizin burda ne işiniz var ?
Bilmem onu sana sormak lazım küçük hanım dedi Noyan.
Off size ne ya gidin buradan burası size göre değil.
Ya öyle mi nedenmiş.
Daha türkçe bile bilmiyorsunuz kimseyle anlaşamassınız.
Onun için gidin.
Hayır herkesle çok iyi kaynaştık bence.diyip yanına bir kız aldı Noyan. Ve ben buna çok sinirlendim ama belli etmedim .
Ryan yanıma geldi ve sıkı bir şekilde bana sarıldı . Noyan da o sırada bize bakıyordu.bende bu fırsatı kaçırırmıyım tabiki de kaçırmam bende Ryan a aynı şekilde sarıldım.
Noyan sinirlenmiş olmalı ki suratı şekilden şekle girmiş bir haldeydi. Oooh canına değsin.
Ryan la el ele kantine gittik oda arkadan bize bakıyordu .
Bugün çok Yoruldum hemen uyumak istiyorum. Eve gidebilirsem iyi arabaya bindim . arabanın içinden sıyır sıyır sesler gelince arkatpya baktım birden çığlık attım sen kimsin be derken Noyan ın yüzünü gördüm senin ne işin var benim arabamda ya .
Sana şimdi boş boş sorularına cevap veremem. Zaten sıkıştım bu arada hiç rahat deil araban .
Babama söyle daha genişini alsın sana.
Emredersin bi ara söylerim . başka sıkıntın varmı?
Var ama farklı bir şey için .
Neymiş o
----sen!!!!!
Ben mi ne ben ya
Ryan sana gore değil zaten sen onu sevmiyorsun.
Ne saçmalıyorsun ya nerden biliyorsun benim onu sevmediğimi.
Seviyormusun eminmisin sevdiğinden.
Eminim tabi neden emin olmıyım ki .
Derken dudaklarıma sert bir şekilde yapıştı ve çok tatlı bir kokusu vardı gözlerimi kapatarak onun kokusunu içime cektim .
Yavaş yavaş geri çekildi ve bana derin derin bakmaya başladı.
Simdi söyle bakalım Ryan ı sevdiğini dedi .
Ağzımdan bir kelime bile çıkmıyordu .
Artık sen bana aitsin çünkü beni sevdiğini garantiledim bu arada yarın onu sevmediğini soylersin .
Ne nasıl söyliycem ben ya bana çok kızar.
Onu üzemem ben yapamam bunu .
Ben söylerim istersen .
Ne nasıl ?
Yarın görürsün.
Diyip arabadan indi.
Nolucak yarın off ya Noyan ın kokusu neydi öyle ya çok tatlı ben Noyan ı seviyormuyum.
Eve gider gitmez yattım çok yorgundum
Telefonun çalmaya başladı annem saat 03:40 gecenin bu saatinde niye arıyorki.
Efendim anne kızım ben londradayım işim var babanda burada kardeşine iyi bak ne bu arada 3 gün burdayız.
Tamam anne .diyip telefonu kapadım .
Ve yeni gün ne diycem ben hadi hayırlısı aaalllahım sen yardım et .