Malaysia
"Niee, tolong akuu.... hish hish hish aku nak balikkkk," kata Hana sambil menangis kepada sepupunya itu .
"Hey kau okay tak nii, mana Imran dia buat apa dkat kau, " balas sepupunya.
"Imran tinggal aku dan sekarang aku dgn MANUSIA yg BUSUK HATI, dia rogol aku Niiie," cerita Hana.
"Ya Allah, aku bagitahu ayah kau," getus sepupunya .
"Jangan Nie, aku xnak ayah dgn ibu risau . Datang sini ambik aku Nie," pinta Hana.
"Yer yer aku pergi snaa. Kau bagi aku alamat kau tinggal sekarng ."
Cousin Hana💚
No 78, **************************** , Italy.
Kau jangan pergi mana ii, stay situ.
Italy
El yang baru sedar dri Lena nya yg nyenyak di sebalik penderitaan org lain, akhirnya menyedari bahawa perempuan itu sdh tiada bersama nya .
"Erreghhhhhh, mana pompuan ni. Lari ke . Hmmm sikit je pon, tu pon nak nangis ," kata El lalu terus bangun ke biliknya untuk bersiap ke Office.
Usai mandi, El turun ke bawah dan lihat Hana masih menangis di jendela ruang tamu rumahnya. Senyuman sinis El mmg tak menunjukkan rasa berslaah perlakuan nya. Kejam !
"Laaa sini rupanya awak, heyyy saya pergi office dulu . Balik ni saya nak awak lagi boleh." bsiik El smbil pegang rambut Hana dan cium .
Hana tepis perbuatan itu dan El genggam erat tangn Hana " Hey pompuan, kau dengar sini, kau ingat aku nak bagi kau duduk free rumah ni . Kau layan aku baik, kau duduk lah lama Mana pon kau nak . K syg, I pergi dulu, muahhh."
El berlalu ke pejabat . Manakala Hana ttp menanti kehadiran sepupunya .
AA Empire
El baru sahaja selesai meeting, dan tiba tiba pintu biliknya dibuka dgn kasar. El terkejut lihat prempuan yg berdiri di hadapan dia sekarang . Seorang yg dia kejar dulu sbb rasa tercabar dan dia berjaya namun setelah alma berjauhan, dia sudah xkesah .
"Kau binatang ! Aku benci kau El !" jerit Hani .
El terkejut, mata nya membulat.
" Apa ni syg, u dtg ii marah marah I. Ni ke cara nak lepas rindu. Heyyy syggg," El mendekatkan jarak mereka dan El cuba utk capai tangan Hani tapi Hani menepis .
"Kau xlayak panggil aku syaang and aku geli dgr perkataan tu dri mulut perosak macam kau. Aku ingat kau tulus cintakan aku tapi tu semua tipu El . Jasa u dkat family I, I akan bayar dan tolong jangn ganggu Keluarga aku lagi dan jgn muncul dpan muka kami lagi . Kau dah rosakkan darah daging aku, kau akan menyesal El . Aku benci kau ! Aku xkan maafkan kau sampai mati !" kelas Hani . El masih tergamam.
"Mari Hani kita balik, urusan kita dgn binatang ni dah selesai," kata Hani selepas lemparkan selling check yg bernilai RM2 juta ke muka El.
El kaku tiada pergerakkan . Hati dia berkata "Hani Hana adik beradik, apa aku buat ni."
El lari cuba utk kejar Hani, tapi dah terlambat . El hidupkan enjin kereta nya nak laju pergi utk kejar Hani smbil tangannya sbeelah lagi lihat mendail number Hani . Malangnya number dia dah di block oleh Hani.
Merata tempat El mencari tapi dia tak ketemui . El balik ke rumahnya dan lihat ada buah tangan utk nya. Ia merupakan makanan dri Malaysia. Dia mencuba dan menitiskan air mata kerana itu adalah makanan yg Hani bawa. Dia lihat semula rakaman cctv rumahnya, jelas dia dpat melihat betapa kecewanya muka Hani saat itu . Hani menangis dan lari pelik Hana yg ttp di tmpat yg sma seperti dia pergi kerja pagi tadi.
" Maafkan I sayang, kenapa sakit sngat ni . Tak mungkin aku tak mungkinnnnn ....... !!!!!!!! No No Noooooooo !!!! " jerit El smbil jatuhkan semua yg ada atas meja itu .
to be continued ✨✨✨✨✌️
Love is Sick
YOU ARE READING
Miss Honey Bunny
RomanceKisah seorang anak melayu yang dibesarkan di Italy. Behavior dan budaya Italy menjadi ikutan dia. One night stand menjadi rutin setiap minggu. . "Sei inutile. Soddisfatto continua a buttarlo via,(Kau mmg tak guna. Dah puas kau nak buang)," kata pere...