~8~

934 129 14
                                    

#Zawgyi
My Wolf Hyung💖✨
Part.8

The Next Day,

JM's mom- ကြၽန္မကေတာ့...႐ွင္တုိ႔ သမီးေလးနဲ႔ အလိုလိုေနရင္းကိုသေဘာတူပါတယ္႐ွင္..

JM's mind- Yoongi Hyung ဘယ္ေရာက္ေနတာလဲ...ျမန္ျမန္ထြက္လာခဲ့ပါေတာ့ဗ်ာ..

CH's mom- ကြၽန္မတုိ႔ကလဲ ႐ွင္တို႔ Company နဲ႔ပူးေပါင္းထားေတာ့ မိသားစုေတြလိုပါပဲ႐ွင္..

JM's mom- အခုပဲမိသားစုေတြျဖစ္သြားၾကၿပီကိုကြယ္..

CH's dad- ဒါေပါ့ ဒါေပါ့...

CH's mind- Jimin.. ေနာက္ဆံုးေတာ့နင္က ငါ့ရဲ႕ေယာက်ာ္းျဖစ္လာေတာ့မယ္..😏

တီ...တီ...တီ....

CH- အေမ..သမီးဖုန္းသြားေျပာလိုက္အံုးမယ္ေနာ္..

CH's mom- ေအးေအး သမီးေလး.. ေအးေဆးေျပာေနာ္

CH- ဟုတ္ကဲ့..

JM's mind- Yoongi Hyung ေရ...ျမန္ျမန္လာပါေတာ့..

ထိုအခ်ိန္ အလင္းေရာင္တစ္ခုက ႐ုတ္တရက္ေပၚလာၿပီး..
အခန္းအတြင္း႐ွိ လူေတြအကုန္အိပ္စက္သြားၾကသည္..(အိပ္ေမြ႔ခ်ႏိုင္တဲ့ စြမ္းအားေတြလဲ သူ႔မွာ႐ွိပါတယ္..)

JM- Yoongi..Yoongi Hyung လား..

အခန္းထဲဝင္လာတဲ့ ဖိနပ္သံေၾကာင့္ Jimin လွမ္းၾကည့္မိသည္..

JM- Hyung လာၿပီ😄

Yoongi က Jimin ေ႐ွ႕တည့္တည့္ကိုေလွ်ာက္သြားလိုက္ၿပီး...
Jimin နဲ႔ မ်က္လံုးခ်င္းဆံုေအာင္ၾကည့္လိုက္သည္..

JM- Hyung...

YG- Jimin.. မင္းဒီကိစၥကိုေသခ်ာလို႔လား..

JM- ေသခ်ာတယ္ Hyung..

YG- မင္းအေမ မ်က္ႏွာပ်က္မွာျမင္ခ်င္ေနတာလား..

JM- အဲ့လိုမဟုတ္ပူးေလ Hyung.. ကြၽန္ေတာ္ Hyung ကိုပဲခ်စ္လို႔ ဒီေစ့စပ္ပြဲကိုဖ်က္ခ်င္တာေလ..

YG- ေစာေစာက လူႀကီးေတြေျပာတာၾကားရဲ႕လား.. မင္းရဲ ့အေမနဲ႔ သူ႔ရဲ႕အေမက လုပ္ငန္းခ်င္းပူးေပါင္းထားၾကတာေလ.. တကယ္လို ငါသာဒီကိစၥမွာဝင္ပါလိုက္မယ္ဆိုရင္.. မင္းတုိ႔စီးပြားေရးေရာ..Company နာမည္ေရာ ပ်က္မွာေလ..

JM- Hyung...Hyung ေျပာေတာ့ ဒီကိစၥကိုဝင္တားေပးမယ္ဆုိ.. Hyung စိတ္ေတြဘယ္လိုျဖစ္သြားတာလဲ..ဘာေတြျဖစ္ေနတာလဲ ...Hyung ရဲ႕သတၱိေတြဘယ္ေရာက္ကုန္တာလဲ..

My Wolf Hyung🐾(Zawgyi+Unicode)✔Where stories live. Discover now