~Final~

1.6K 129 5
                                    

#Zawgyi
My Wolf Hyung💖
Final Part🍂

တိတ္ဆိတ္ေမွာင္မိုက္လြန္းလွတဲ့ အခန္းက်ယ္ႀကီးထဲမွာ...Yoongi တစ္ေယာက္သတိေမ့ေမ်ာေနသည္...
ႀကီးမားလွတဲ့ သံေယာဇဥ္ေၾကာင့္...ခ်စ္ရသူ Park Jimin ကုိ သူ႔ရဲ႕ အေတြးထဲမွာေတြးမိေနလ်က္...
ခႏၶာကုိယ္ႀကီးကသာ သတိေမ့ေမ်ာေနေပမဲ့...ပါးစပ္က Jimin...Jimin ဆိုတဲ့ နာမည္ေလးကို ေရရြတ္ေနမိသည္..

YG- Jimin...Jimin ကုိလႊတ္ေပးပါ.. Jimin ကိုမင္းတုိ႔ မထိၾကပါနဲ႔..

Yoongi လဲေဆးအ႐ွိန္ေၾကာင့္ တစ္ကိုယ္လံုး မလႈပ္႐ွားႏုိင္ေတာ့ပဲ...တိုးတိတ္ညႇင္သာေသာ အသံျဖင့္သာ..အေတြးထဲကပံုရိပ္ေတြကုိ...ျပန္ၿပီး တံု႔ျပန္ႏိုင္သည္..

YG- Park Jimin ငါမင္းရဲ႕နာမည္ေလးကို ဘယ္ေတာ့မွမေမ့ဘူး...အျမဲတမ္း သတိရသြားမယ္..

At Jimin side,

JM- ငါေနမေကာင္းျဖစ္ၿပီထင္တယ္...မနက္က အလုပ္ပိသြားတာလဲ ပါမွာပါေလ.. ဒါနဲ႔ Yoongi Hyung အိမ္ျပန္မေရာက္ေသးပါလား..

တီ...တီ...တီ...

DS- Nae Hyung..

JM- Daeshin ah.. အဲ့မွာ Yoongi Hyung ႐ွိလား..

DS- မနက္က ကေလးေက်ာင္းသြားပို႔ၿပီးကတည္းက..ေဆး႐ုံကိုမလာေသးတာ..

JM- ဟာ..

DS- ဟုတ္တယ္...Namjoon Hyung တို႔အိမ္တစ္ခ်က္ဖုန္းဆက္ၾကည့္ေလ..

JM- ေအးေအး.. ေက်းဇူးပါ Daeshin..ရာသီဥတုက နည္းနည္းေအးေနတယ္ဂ႐ုစိုက္အံုး..

DS- ဟုတ္ကဲ့..

တီ..

DS- ငါ့စိတ္ထဲမွာေတာ့ Yoongi hyung တစ္ခုခုျဖစ္ေနသလိုပဲ...သူတစ္ခုခု အကူအညီလိုေနတာလား..

JN- Nae..

JM- Noona ...

JN- အင္း Jimin..

JM- Noona တို႔အိမ္မွာ Yoongi Hyung ႐ွိလားဗ်..

JN- Hyun Won ေလးကိုသြားပို႔ၿပီး.. အိမ္ျပန္သြားတယ္ မဟုတ္ဘူးလား..

JM- ဟင့္အင္း သူအခုအိမ္မွာမ႐ွိလို႔...

JN- ဟုတ္လား.. သားေလးရဲ႕ ေက်ာင္းဘက္ကို တစ္ခ်က္သြားၾကည့္ၾကည့္လိုက္ေလ..

JM- ဟုတ္ကဲ့..

JN- အင္းအင္း..

တီ...

My Wolf Hyung🐾(Zawgyi+Unicode)✔Where stories live. Discover now