DIY-Jak si vyrobit Freddyho uši a klobouk

7 1 0
                                    

Tož,vítej.
Pokud umíš číst, tak tohle je dí áj wháj.
Btw bude tu postup jak sem to dělala já.

Obtížnost: Střední, mírně těžká
Budeme k tomu potřebovat:
1.Nějakou starou čelenku nebo si něco takovýho sežeňte.
2. Barevné papíry(hnědé a černé)
3. Kružítko(nebo když umíš kreslit kolečko tak nemusíš)
4. Lepidlo
5. Izolepu
6.ruličky Od toaleťáku
7. Nůžky(ty hlavně)
8.trpělivost a neztrácet nervy

Jak na to?
1. Vezmeme si kružítko a hnědý barevný papír. Na hnědý papír si kružítkem načrtněte kolečka. To budou uši.
Pak ty kolečka vystřihneme. Ale udělejte tam i něco, za co to bude na té čelenka držet.

2. Vezmeme si zase kružítko a černý papír.
Na ten papír načrtneme o něco menší kolečka. Ty kolečka taky vystřihneme a nalepíme na větší kolečka.

3. Vezmeme čelenku a větší kolečka, na které sme před chvílí nalepili menší kolečka. Nějak to tam izoleppu připevníme
A můžeme se vrhnout na klobouček.

4. Vezmeme si nůžky a ruličky od toaleťáku. Roztřihneme je a zakomponujeme(obtížné slovo, že?) je do sebe.

5. Ruličky následně potom slavíme izoleppu, aby se nerozdělili.

6. Oblepíme je černým papírem a slepíme.

7.pod ten klobouček si narýsujeme kružítkem o něco větší kolečko. To kolečko dáme k tomu co nám vzniklo. Tedy k části klobouku. Slepíme izolepou. 

8. Nahoře máte díru, že? Tak si narýsujte nějak podobně stejné kolečko a dejte ho tam. Samosebou zase slepte izolepou.

9.následně vezmeme čelenku s ušima které sme tam předtím nalepili a slavíme izolepou. A jak ti slepíme? Obrátíme klobouček a že spodu dáme vrchní stranu čelenky. Následně tam dáme hodně izolepy a je to.

Pokud vám vyšlo něco jiného tak pardon.
Dnešek byl celkem náročný.

P.S. Zítra by mi měly přijít The Silver Eyes!
(Samosebou česká verze)
Takže se můžete těšit na rezenci! A celkově moje hodnocení. A co vy? Objednali ste si už Stříbrné Oči?

Mějte se krásně a já se už fakt pakuju. Čau!

Něco z mého nudného životaKde žijí příběhy. Začni objevovat