.. ✷ ✧ . . · + · * ✫ * ✷ ⊹ * ˚ . . + · ⋆
🆆🅰🆁🅽🅸🅽🅶
𝐑𝐄𝐀𝐃 𝐌𝐘 𝐍𝐄𝐖 𝐓𝐎𝐊𝐊𝐀 𝐒𝐓𝐎𝐑𝐘 "𝐈 𝐊𝐍𝐎𝐖 𝐘𝐎𝐔"
𝐇𝐞𝐥𝐥𝐨, 𝐰𝐞𝐥𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐦𝐲 𝐀𝐯𝐚𝐭𝐚𝐫 - 𝐓𝐨𝐤𝐤𝐚 𝐟𝐚𝐧𝐟𝐢𝐜. 𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐨𝐨𝐤 𝐰𝐚𝐬 𝐜𝐫𝐞𝐚𝐭𝐞𝐝 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐢𝐧 𝟐𝟎𝟐𝟎 𝐝𝐮𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐫𝐢𝐦𝐞 𝐨𝐟 𝐦𝐲 𝐀𝐯𝐚𝐭𝐚𝐫 𝐟𝐚𝐳𝐞 𝐈 𝐈'𝐥𝐥 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐰𝐡𝐨 𝐡𝐚𝐬 𝐫𝐞𝐚𝐝 𝐦𝐲 𝐛𝐨𝐨𝐤 𝐢𝐭 𝐦𝐞𝐚𝐧𝐬 𝐚 𝐥𝐨𝐭 𝐭𝐨 𝐦𝐞. 𝐀𝐧𝐝 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐧𝐨𝐰 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐨𝐨𝐤 𝐢𝐬 𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐞𝐝𝐢𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐮𝐞 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐈 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐧𝐨𝐭 𝐬𝐩𝐞𝐥𝐥 𝐒𝐨 𝐚 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐟𝐲𝐢 𝐭𝐨 𝐤𝐞𝐞𝐩 𝐢𝐧 𝐦𝐢𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐦𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐬𝐞𝐞 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐨𝐥𝐝 𝐜𝐨𝐦𝐦𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐬𝐞𝐧𝐬𝐞 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐨𝐨𝐤 𝐢𝐭𝐬 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐈 𝐩𝐫𝐨𝐛𝐚𝐛𝐥𝐲 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐠𝐞 𝐚 𝐬𝐞𝐧𝐭𝐞𝐧𝐜𝐞 𝐨𝐫 𝟐 𝐭𝐨 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐬𝐞𝐧𝐬𝐞.𝐓𝐡𝐞 𝐩𝐥𝐨𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐨𝐨𝐤 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐦𝐞 𝐛𝐮𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐠𝐢𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐮𝐲𝐬 𝐚 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐧𝐨𝐭𝐢𝐜𝐞, 𝐄𝐧𝐣𝐨𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐨𝐨𝐤!
★★★★★★★
𝐀𝐠𝐞𝐬
𝐀𝐚𝐧𝐠 - 18
𝐓𝐨𝐩𝐡 - 18
𝐊𝐚𝐭𝐚𝐫𝐚 - 18
𝐒𝐨𝐤𝐤𝐚 - 19
𝐙𝐮𝐤𝐨 - 20
𝐌𝐚𝐢 - 19
𝐒𝐮𝐤𝐢 - 19
▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃
Backstories
𝐀𝐚𝐧𝐠 - His parent figure is Monk Gyatso and is very close with him. Aang's parents died when he was just 1 1/2. So Gyatso is basically like his dad since he raised him. He met Katara in 5th grade, And they became very good friends from the start.
Aang also met her brother Sokka which also lead to them becoming best buds as well.
In 7th grade, Aang met Toph and Toph joined their little group, They met Zuko in 8th grade and became friends with him as well. Aang just Graduated in high school and is now attending college.
YOU ARE READING
*ੈ✩‧₊˚𝐀𝐯𝐚𝐭𝐚𝐫 𝐜𝐨𝐥𝐥𝐞𝐠𝐞 - ᴛᴏᴋᴋᴀ
Fanfiction*𝑪𝒐𝒎𝒑𝒍𝒆𝒕𝒆𝒅* 𝐓𝐞𝐚𝐦 𝐚𝐯𝐚𝐭𝐚𝐫 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐨𝐝𝐞𝐫𝐧 𝐰𝐨𝐫𝐥𝐝 𝐆𝐚𝐧𝐠 𝐢𝐬 𝐚𝐥𝐥 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐜𝐨𝐥𝐥𝐞𝐠𝐞 𝐭𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫 ! 𝐰𝐨𝐨 𝐡𝐨𝐨 𝐒𝐨𝐦𝐞 𝐞𝐧𝐭𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 𝐲𝐞𝐚𝐫 𝐚𝐬 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬, 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐢𝐭...