ANTİLER NEDEN?

32 4 0
                                    

Bu bölüme bir kaç anti etiketliyecem. Umarım görürler.

Her neyse konuya geçelim.

Bu sabah aklıma bir soru takıldı. Sadece bir soru neden bu kadar çok eleştiriyorlar.

Biz onları illa seveceksiniz demedik. Saygı duyun dedik. Ama siz onuda yapmıyorsunuz.

Her insan her kpop gurubunu sevecek diye bir şey yok. Ama bazı insanlar var ki onlar kendilerini biliyorlar...

Her kpop gurubunu dinleyeceksin diye bir şey yok.

Wattpad de birçok anti hesabı ve kitabı var. İsterseniz koyarım. Ve bir kaç tanesini okudum. Ve bu kitapta anlattığım gibiydi hepsi.

Ben kpop ile ilk tanıştığımda blink oldum. Ama bu şu demek değildi bts e anti gibi. Hayır, ben hiç bir zaman bts e anti değildim. Hatta bir çok şarkısını da severek dinliyordum. Daha sonra army oldum. Hatta lütfen beni linçlemeyin ama ben arkadaşıma şöyle diyordum "Bir army olacağını zannetmiyorum." Ama oldum işte. Hemde çok severek. Hatırlıyorum da arkadaşımla bts in isimlerini ezberlemeye çalışırdık.

Bir kaç gün önce teyzemlerle gezmeye gittik ve teyzem bts i haberlerde görmüş gelip bana anlatmıştı. Annem de bana şöyle dedi "onlar makyaj yapıyor bu bir kötü örnek." Biliyorum bu sözleri duymaktan bıktınız bende bıktım. Hemde çok. Anneme o kadar kızdım ki. Sanki annemden nefret edermişcesine. Biliyorum saçma. Ama ona kızgınlığımı ifade edemedim. Çünkü o bir anne.

Şimdi kısaca sizlere anlatıyorum.

*Her kpop gurubunu seveceksiniz diye bir kayıt yok!

*Her gurubun şarkısını dinleyeceksin diye bir kayır yok!

*Eğer o gurubu sevmiyorsan bile saygı duymalısın!

*Sevmiyorsun diyelim sevmiyorsan bile onların kalbini kıramazsın!

*Onlar hakkında saçma salak konuşamazsın!

Daha çok ekliyecek şey varda şimdilik bunlar kalsın.

Buraya bir kaç kişi etiketliyecem ir k

antibtsbp antigirlgroup ayemanti beyziiim BPantiBP dunyadunyaalem fuckfect Hilepink vkookislove__

Şimdilik bu kadar umarım görüp okurlar.

Blackpink Haberleri (İsim Değiştirildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin