KORELİLER TÜRKİYE İLE DALGA GEÇİYOR!

54 5 0
                                    

Selam, bugün çok ama çok sinirliyim.

Öncelikle İzmir için dualarımızı eksik etmeyelim. Onların yanındayız.

Bildiğiniz üzere İzmir'de deprem oldu. Bu deprem için bende çok korktum çünkü babam İzmir deydi. Her neyse. Bu deprem olayı çoğu ülkedeki haber kanallarında yayınlandı ve bizim yanımızda olduklarını belirttiler.

Bunu Kore  haberleri de yaptı. Çünkü biz kardeş ülkeyiz biliyorsunuz ki. Her neyse Kore TV Kerim'de bu haberler yayınlandıktan sonra bazı Koreli netizenler bizlerle dalga geçti.

Yorumlar aynen şu şekilde;

"Depremi hakettiler."

"Biz hiç bir zaman onalarla kardeş ülke olmadık."

"Dininizi değiştirin bence. Tanrı size müslüman sınız diye bunları yaşatıyor."

Ve benzeri yorumlar. Ama dediğim gibi bazıları. Bazı netizenler ise bizim yanımızda olduklarını belirttiler.

Geçenlerde yer de dolaşıyordum. Ve bir şey gördüm.

Gerçekten çok terbiyesiz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gerçekten çok terbiyesiz. Yorumlar da herkes onlar için ne kadar şehit düştüğümüzden, aynı durumda olsalardı ne yaparlardı gibi yorumlar yapılmış.

Ve size şunu bildireyim Koreli blinkler şuan Türk blinkler ile dalga geçiyorlar.

Söyleyeceğim; biz gerçekten onları koruduk onlara yardım ettik onlar için bir sürü şehit bıraktık. Ama onlar şuan böylemi yapıyorlar. Bizi kardeşleri gibi görmüyorlar. Onlar bu durumda olsa ne yaparlardı? Özür dilerim ama bunu söyleyeceğim; Kore halkı giderek terbisezlişiyor.

Bu arada bazı Türkler bunun Melisa olayından dolayı kaynaklandığını söylüyorlar. Ama Melisa olayının cinayet olduğu kanıtlandı.

Her neyse bugünlük bu kadar. Vote ve yorum yapmayı unutmayın hepinize sanal 😘😘😘😘😘.

Bu arada taekook ficime bakarsanız sevinirim.

Blackpink Haberleri (İsim Değiştirildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin