Harry
Potom, co jsem zjistil, že Louis se někam ztratil jsem vyběhl ven. Běžel jsem až do doby než jsem našel vak s jeho věcmi. Ihned mi došlo, co se stalo. Byl jsem takový debil, když jsem mohl dovolit Kilovi, aby mě políbil. Kdybych to neudělal tak bych měl pořád Louiho u sebe.
Začal jsem hned pátrat po Louisovi, ale marně. Nevím o něm nic. Nevím jestli žije. Nevím jestli je šťastný. Nevím vůbec nic a já jsem z toho zoufalý.
Jenže, co se stalo stalo se. Lituju toho každý den. Čím dál tím víc. Chybí mi on. Chybí mi jeho dokonalý úsměv. Jeho dokonalý hlas. Jeho vůně. Jeho dokonalé rty. Jeho polibky. Jeho objetí. Jeho prsty, kterými se mi většinou prohrabával ve vlasech. Jeho dokonalý smích, který mě hřál u srdce.
Snažil jsem se na něho několikrát zapomenout. Několikrát jsem se vyspal s náhodnýma klukama v klubu, ale pokaždý jsem se myšlenkami vrátil k Louisovi.
Nikdy na něho nedokážu zapomenout. Nejde to. Prostě je to jakoby se mi zapsal do srdce.
Kile se mi několikrát omlouval za tu pusu, e vím, že on za to nemůže byla to moje vina. Takže jsem mu hned odpustil. Ale sobě si to nedokážu odpustit. Nikdy si to nebudu moct odpustit.
Louis
Jel jsem v autě. Nedával jsem moc pozor na cestu, protože jsem chtěl být, co nejdřív od toho psychopata co mě před pár měsíci unesl. Zažil jsem něco co bych nikdy nikomu nepřál.
Byl jsem zahloubaný do přemýšlení, když v tom to do mě někdo z boku napral. Poslední, co jsem slyšel , než jsem upadl do bezvědomí ,byl křik.
ČTEŠ
Stalker 2 [l.s.][Cz] ✔︎
RomanceNikdo neví, co je s Louisem. Harry se snaží zapomenout. Jak to vlastně bude dál?