♦️9.kapitola♦️

544 43 9
                                    

Harry

Musel jsem s ním mluvit a pak když jsem ho zase uviděl. Byl tak krásný a přitom tak sexy. Vydal jsem se k němu. Jenže mi cestu k němu zatarasili Niall s Liamem. Ach Joo. Ale nakonec se mnou vážně šel stranou.

" No spusť já čekám" ozval se Louis a netrpělivě se na mě koukal. No jo pořád.

" Víš musím ti to vysvětlit. Neudělal jsem to dobrovolně-" začal jsem,ale pak sebou Louis zničeho nic nejevil žádné známky života. Přístroj na který byl připojen začal pípat. Panebože. Ne.Začal jsem zmatkovat.

Po chvíli do pokoje vtrhli doktoři a mě z pokoje vyhnali. Okamžitě jsem popadl mobil a začal volat Liamovi a všechno mu na jeden nádech vylíčil.

Trvalo asi 10 minut než se že zatáčky vyřítil Liam s Niallem a zabrdili až předemnou. Udýchaně spadli na židle vedle mě.

" Jak to s ním vypadá?" Zeptal se Niall, kterého objímal Liam. Niall byl celý ubrečený, což i já.

" Bohužel mu zbývá 1-2 hodiny dýl ne a není jisté zda se znovu probere" odpověděl nám litostivým hlasem doktor.

" Dobře" kývl Niall a propukl v nezastavitelný pláč a já s ním. Doktor odešel s tím, že nás nechá o samotě. A my se rozešli do pokoje za Louisem, který ležel na lůžku na můj vkus byl až moc bledý.
Zničeně jsme dopadli na židle, které byly kolem lůžka, na kterém Louis ležel.

Seděli jsme tam celé dvě hodiny, než přístroje ukázali, že Lou už není mezi námi. Už zase jsem ho ztratil a tentokrát už navždycky už se nikdy nevrátí.

Pořád tomu nemůžu uvěřit. Nestihl jsem mu to ani vysvětlit. Další věc, která mi hryže svědomí. Kdybych mu to aspoň stihl vysvětlit. Netížilo by mě to tolik u srdce.

Hned jak jsme přijeli k domu zalezl jsem do pokoje, kde jsem se zamkl a přemýšlel. Přemýšlel nad tím, jestli chci pořád ještě žít. Jestli mi stojí ještě za to žít.

Nesnáším se za to, že jsem ho podvedl, ale já to vážně neudělal naschvál. Jaden ke mě ten den přišel s tím, že se s ním jeho holka rozešla. Utěšoval jsem ho. Potom jsme si dali alkohol. Připravoval ho on. Nevím, co mi do toho dal. Jediné co vím je že jsem si prostě nemohl pomoc a jediné na co jsem myslel byl sex. A on byl po ruce.

Vzal jsem pistoli a došel na louku, kde jsem Louiho poprvé spatřil.

Falsback
Zakopal jsem toho červa v lese. Konečně už od něho budu mít pokoj. Vracel jsem se k autu, které stálo na začátku lesa. Porozhlédl jsem se jestli mě někdo nevidí.

Koukl jsem se směrem k louce, kde mou pozornost upoutal brunet menšího vzrůstu, který se smál něčemu, co mu řekl blonďatý kluk vedle něho. Na první pohled jsem se do toho stvoření zamiloval.

A pak když jsem zjistil, že se mnou chodí do školy usmyslel jsem si, že ho musím mít
Konec Flasbacku

Při téhle vzpomínce jsem si přiložil k hlavě pistoli. " Miluji tě Louisi" a při těhle slovech jsem zmáčkl spoušť.

Stalker 2 [l.s.][Cz] ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat