dispatch_: Kim Jennie ve Park Chaeyoung ilişkilerini açıklamalarının ardından ilk defa birlikte görüntülendi. Model çift Güney Kore başkan adayı Byun Seunghwa'nın düğününe katılan ilk davetlilerden.
dispatch_: Geçtiğimiz hafta Dior Men'in yeni yüzü olarak tanıtılan Oh Sehun da yakın arkadaşı Byun Baekhyun'un babasının düğününde. Ünlü modelin uzun zamandır davetlere partnersiz katılması dikkat çekti.
dispatch_: Instagram fenomeni Kim Jongin birkaç aile üyesi ve sayısı arttırılmış korumalarıyla annesinin kardeşi Byun Seunghwa'nın düğününe katıldı.
dispatch_: Park Chanyeol de düğüne katılanlar arasında. SM Entertainment'ın çoğu şarkısında imzası bulunan genç yapımcının sevgilisi Byun Baekhyun'un henüz halka sunulmayan koleksiyonunun tasarımlarından birini giymesi viral oldu.
dispatch_: Sahip olduğu lüks giyim markasının hem tasarımcılığını hem de modelliğini yapan Byun Baekhyun'un babasının düğününe giderken en büyük rakibi olarak bilinen markanın ürünlerini giymesi viral oldu. Kendi ürünlerini giyen sevgilisi Park Chanyeol'le taktıkları yüzüklerin benzerliği ve ayrı ayrı giriş yapmalarına rağmen Park'ın tekrar dışarı çıkıp Byun'la yakın pozlar vermesi de dikkat çekti.
Bu bölüm çok daha ayrıntılı ve okurken keyif alacağınızdan kesinlikle emin olduğum bir bölümdü aslında ama orijinalini yanlışlıkla sildiğim ve eski halini baştan yazamayacak kadar sinirli olduğum için karakterlerimizin hayatları hakkında size basitçe birkaç bilgi vermekten başka bir amacı kalmadı🤡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
college//chanbaek
Fanfictioneski üniversitesinin instagram hesabı baekhyunu paylaşıp duruyordu. •texting