dispatch_: Kim Taehyung, 2016'da Vogue dergisine verdiği son röportajdan sonra ilk defa kameralar karşısına bizzat çıktı. Önümüzdeki aylarda 27 yaşını kutlayacak olan başarılı tasarımcı; Byun Baekhyun'la aynı gün halka sunacağı koleksiyon için heyecanlı olduğunu, yine de bu heyecanın yalnızca ilk defa bu kadar içine sinen bir çalışma yürüttüğü için olduğunu söylüyor.
dispatch_: Kim Taehyung, uzun zamandır yanıtsız bıraktığı bir başka soruyu daha yanıtladı. "Tasarımlarınızın ve kameraların ardında, asıl ilham kaynağınız nedir?" sorusu karşısında bir süre cevapsız kalan Kim, sonunda gülerek "Elbette her tasarımcı gibi benim de bir ilham perim var. Ancak ben Byun kadar cesur değilim sanırım, açık konuşmam gerekirse biraz da kıskanç bir insanım. Belki bir gün onu görebilirsiniz ancak bu güzelliğe hazır mısınız henüz onu da bilemiyorum." diye cevap verdi.
dispatch_: Kim, son olarak arkadaşı olduğunu bildiğimiz Byun Baekhyun hakkında düşüncelerini açıkladı: "Baekhyun'la uzun zamandır paralel ilerliyoruz ve açık konuşmam gerekirse bu beni rahatlatıyor. Fazla hırslı olmasam da rekabetten zevk alan biriyim ve Baekhyun gibi biriyle rekabet etmek beni her zaman motive ediyor. Ayın başlarında başına gelen birkaç talihsiz olaydan elbette haberim var ve inanın çok üzgünüm ama Baekhyun bana bu yıl koleksiyonları aynı gün yayımlama teklifi sunduğunda anladım bu olayların onun için yıkıcı olmaya yakın bile olmadığını. Asla aramızda bir düşmanlık olmadığını da özellikle eklemeliyim sanırım, hatta birkaç gün önce tamamlayamadığım tasarımlardan birini ona attım ve üzerinde tartıştık."
18.291 Beğeni 20.196 Yorum
u: bu kadar da yakın olduklarını bilmiyordum
y: kim taehyungun ilham perisi 👀
p: vay be
jennierubyjane: abicim tasarımları birbirinize atıyosanız ben niye bir aydır sevgilimden saklana saklana görüyorum her işimi ya
↪chae_park: harbiden her gece yanlışlıkla göstericem diye panik atak geçiriyorum şunlardaki rahatlığa bakbb.hyunee_04: 😌
k.jong_in88: hacı baekhyuna atılan sapığından çıkıyo unutmamışsındır umarım
↪bb.hyunee_04: Gucci'nin tasarımcısı çocuğa da hacı demezsin
↪k.jong_in88: @kth bak laf sokuyorum alınmıyo bile o derece alışmış
↪kth: fark ettim..Kurguya üç yüz tane insan girdi sapık bbh dahil herkes olabilir 🤡
Kim Taehyung ve ilham perisi Jeon Jeongguk'un zehirli ilişkisini artık okuyabilirsiniz 🥰 Dark Paradise, verdiğim sözün üstünden geçen yılların ardından sonunda yayımda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
college//chanbaek
Fanfictioneski üniversitesinin instagram hesabı baekhyunu paylaşıp duruyordu. •texting