3.rész

83 0 0
                                    

~#~

Én :Leo eressz el, ha nem akarod,hogy tökön rúgjalak
Leo: nyugi Szofi

Egyre szorosabban ölelt hátulról és egyszer csak adott egy puszit az arcomra, lefagytam egy percre.

Én:Leo ez mi volt ? - súgtam neki oda, hogy csak ő hallja.
Leo:találd ki.
Én:elengedhetsz most már
Leo:biztos nem fogod bántani azt a rohadékot ?

Én csak bólintottam egyet és elengedett.

Főnök:srácok nyugi, ti meg húzzatok innen, amíg szépen mondom, mert ha nem akkor megismeritek milyen a maffia haragja.

Az ellenfelek elfutottak már, aki bírt.
Egy kis megbeszélés után szétvált a csapat én, Olivér és Leo ott maradtunk. Olivér hozott kötszert elkezdte lefertőtleníteni a csuklómon a sebet, de elkezdett csörögni a telója a főnök hívta, mennie kellett. Leo folytatta a fertőtlenítést mikor végzett felnézett rám. Észre se vettem, hogy ilyen közel van hozzám, a szemem és szám között cikázott tekintete. Szépen lassan közeledett és megcsókolt. Ajakai puhák és selymesek, gyengéden finoman mégis szenvedélyesen csókolt, két kezével megfogta az arcom. Én meg lefagytam ez volt az első csókom.
Leo:mi a baj?..... Neked ez volt az első?

Én csak bólintottam egyet.

Leo:Szeretlek

Én:én is szeretlek.

Még egy ideig beszélgettünk és hülyéskedtünk. Aztán elmentünk hozzám felvenni a maradék cuccaim és búcsúzni anyuéktól, mivel anyuék szó szerint leszarnak minket és annyira élik az életüket, hogy csak na. Nevelő apánk egy milliomos üzletember anyám meg, mint valami bolond fiatal megy vele mindenhova. Folyton a világot járják külföldön is van egy házuk. Pontosabban Spanyolországban ott laknak, ide csak ritkán jönnek már. Pénzt küldenek, hogy boldogok legyünk, mert anyánk szerint a pénz boldogít. Szerintem ez egy nagy hülyeség, de így legalább talpraesettek lettünk és önállóak. Egy fontos dolgot tanultam meg anyám által, hogy a tesóimra bármikor számíthatok a szüleimre viszont nem. Na,de ennyit róluk.

Itt vagyunk Leonál fekszünk az ágyon és filmet nézünk. Egy idő után leragadtak a szemeim és annyit vettem észre, hogy valaki kikapcsolja a filmet, betakar és aranyosan hozzám bújik.

~#~

Miért is ne? ( Folyamtosan íródik)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant