~#~
~ Fél év múlva~
Reggel Leo keltett.
-Jó reggelt szívem, umm van egy kis baj....... Reggel beszéltem anyával és azt mondta,hogy én és a tesóm vissza megyünk Svédországba nem jövönk vissza, mert ő ott talál meg az életét Zsombor elintézte, hogy Svéd szövetségeseink is bevegyenek a csapatba-próbált erős lenni,de nem tudott sírt. Szorosan megöleltem és megvigasztaltam.
-mikor indultok? - kérdeztem reménykedve hátha tudok még vele egy kis időt tölteni.
-egy óra mulva-mondta.
Én lefagytam egy világ omlott össze bennem annyira vártam, hogy egyszer legyen barátom és nagyon szerettem Leot erre ilyen hamar elveszítem.~egy óra múlva~
Sírva búcsúzkodtam Leotol a reptéren. Még utoljára megcsókolt és megölelt.
-Figyelj baba így lesz könnyebb mindkettőnknek szakítok veled - mondta és felszállt a gépre.
Én lefagytam, de meg nem tudtam felfogni. A reptér után egyből a pályára mentem szerencsémre üres volt. Gondolkoztam és próbáltam felfogni,hogy ez most mi volt. Mire felfogtam, hogy mi történt sírógörcsöt kaptam, a térdeim összerogytak és a földre zuhantam, csak sírtam és sírtam hangosan. Egyszerűen fájt nagyon fájt.
Mikor már egy órája sírtam észre vettem, hogy valaki megölel. Egy barna hajú srác volt. Tolem magasabb. Mivel egy feher póló volt rajta így látszódtak az izmai.
~#~
KAMU SEDANG MEMBACA
Miért is ne? ( Folyamtosan íródik)
RomansaNem írok semmit, mert ne a leírásról ítéljétek el. Eredeti cím: My life