OKUL GAZETESİ

40 7 86
                                    

(3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(3. sınıftan başlanmıştır. Yorumların o zamana yönelik olması gerekmektedir. Aynı zamanda normalde bilemeyeceğiniz bazı durumları da bilmiyormuş olarak davranmanız gazetenin kurgusu için önemlidir. RP karakterleri de dahil dostluk durumlarını da buna göre ayarlarsanız seviniriz:) (Örn: Sierra'nın Sirius'un kızı olması veya Potter'larla aynı ortamda bulunmanın daha tehlikeli olduğu düşüncesi gibi...) )


HOGWARTS'IN DURUMU

Yazan: _Rita_Skeeter

Geçtiğimiz günlerde Azkaban'dan kaçan Sirius Black ile büyücülük dünyası zaten tehlikede iken bir de öğrencilerin okula devam etmesi bazı kısımlar tarafından büyük tepki görmüş olsa da Hogwarts'a olan güvenleri çocuklarını göndermelerini sağlamıştı. 

Yetişkin Cadı/Büyücülerin bu düşüncesine bakarak Hogwarts'ın durumunu öğrencilere sormuş ve şu cevapları almış bulunmaktayız;

Emma Sirius Potter,

Hogwarts'ın şimdiki durumu bence ruh emiciler olmasa daha iyiydi. Yani burada küçük çocuklarda okuyor ve bu onlar için çok tehlikeli ama ruh emiciler dışında her şey harika...

Isadora Persephone Lily Potter, 
Hogwarts'ın şimdiki durumu harika. 

Miss bunu söylerken korktuğunu rahatlıkla belirtebilirim. Bu da bizde yalan söylediği düşüncesini uyandırıyor.

Jessica Rose Lestrange,
Hogwarts'daki herşey artık yavaş yavaş boka sarıyor. Öğretmenlerin iyi bir öğretmen olduğunu düşünmüyorum. Hogwarts her önüne geleni öğretmen olarak alıyor. Gerçekten çok acınası... 

Beritan Canopus Gryffindor,
Her zamanki gibi mükemmel. 

Cassiopeia Sierra Eltanin Black, 
Hogwarts'ın durumu hiçbir şekilde umurumda değil. Ne olursa olsun benim umursadığım tek detay Babam. Kendisi kesinlikle suçlu değil...

Bunu söylerken tehdit edildiği her halinden belliydi.

... Asıl suçlu olan Pettigrew ve onun suçlarının cezasını başkasının ödemesi hiçbir şekilde adil değil! 

Aldığımız cevaplardan bazıları iç açıcı bazıları ise berbattı ama yine de hala soruların cevaplarını başka öğrencilerden de bekleyeceğiz.

Bu dönemde önemli olan şeylerden bir diğeri de elbette Müdür... Öğrencilere Müdür hakkında soru sorduğumuzda aldığımız cevapların bizi memnun etmediğini belirtebiliriz. Çoğu öğrencinin tavsiyesi Müdür'ün değişmesi üzerine. Bunu Emma Sirius Potter'ın "Tehlikeli bir şey yapsak bile asla suçlu olmuyoruz!" cümlesinden de anlayabiliriz. Veya Isadora Persephone Lily Potter'ın "O yaşlı bir bunak." tanımlamasından... 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 25, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GELECEK POSTASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin