5

202 11 1
                                    

Din perspectiva lui Santiago.

Nu pot să cred că am numai incompetenți în preajma mea.
Mai bine mergeam eu și o omoram pe Alex cat de greu e sa împuști o femeie ?
Intru nervos în sediu și dau ordin să vina în sala de conferință toți cei care au fost în misiunea din seara asta ,mă așez pe scaun și aștept sa vina toți cei care au mai rămas în viață .
După ce s-au adunat toți mă ridic în picioare și întreb......
- cum sa întâmplat că Alex să rămână în viață? Mă uit în jurul meu și îi văd pe toți că se uită întrebător la mine..... Bella idioților la ea mă refer numele ei adevărat e Alex,acum răspundeți dracu la ce v-am întrebat.
Unul dintre ei face un pas spre mine și începe să îmi explice.
- le-am urmărit în permanență de când au terminat cursa până în momentul când sau așezat la bar dar în momentul când am scos pistolul și am țintit spre Bella atunci Regina a întors capul spre mine și mă văzut, sa pus în bătaia pristolului și am nimerit-o pe ea.
- ești un incompetent, dacă Regina moare o să îți jupoi toată familia și pe tine o să te pun să privești. Voi nu ați înțeles că răzbunarea mea trebuie să meargă până la capăt vreau să o fac pe Regina să sufere la fel cum am suferit eu când mi-a omorât fratele și ce răzbunare ar fi mai dulce decât ce în care să își vadă iubita murind în fața ochilor și să fie neputincioasă la fel cum am fost și eu când la omorât ea pe Blak.
-pentru asta am ținut o pe Alex în viață atâta timp de aceea i-am șters memoria să o fac pe ea să sufere să o vad cum moare încet de dorul ei, să o vad cum se stinge în fiecare zi în ăștia doi ani m-am bucurat de fie-care minut din suferința ei acum o vreau pe Alex moarta și pe Regina distrusa așa că nu mai fiți o adunătură de cretini și punețivă în mișcare. Planul este următorul după ce Regina își revine vreau o perioada de câteva luni să le lăsați în pace două- trei luni ,doar le supravegheați nu aveți voie să faceți nici o mișcare,în momentul în care Regina o să lase garda jos atunci veniți și mă anunțați o să punem la cale ultima parte a planului vreau să le răpim pe amândouă și să o chinui pe Alex până moare în timp ce Regina privește pentru că vreau să îi văd disperarea din ochii și mai vreau să amenajați o celulă în care o să o țin prizoniera pe Regina până în ultima ei zi de viață unde eu o să o vizitez zilnic să îi aduc aminte cum a murit iubita ei. Și încă ceva vreau să îi trimiteți cd Reginei să vadă și ea prin ce a trecut Alex ca să îi șterg memoria. Și încă ceva ......să nu de-a dracu să mai facă vreunul din voi o mișcare greșită că o pățiți rău de tot,acum valea la treabă.

Din perspectiva lui Roxy.

Deschid ochii încet și încerc să mă obișnuiesc cu lumina puternica și încăpere. Unde dracu' sunt și de ce mă doare tot corpul. După ce mă obișnuiesc cu durerea și cu lumina intensă din camera simt că am ceva pe mâna,întorc capul și o vad pe Alex , arunci mi se derulează filmul cu cea ce sa întâmplat la bar. Încerc să mă ridic în fund dar nu pot vreau sa vad dacă Alex a pățit ceva. Tot foindu-mă să mă ridic Alex mă simte și își ridică capul de pe pat și se uită cu ochii mari și obosiți la mine.
-hei!
-heiiiii ,unde sunt?
- la spital.
-și ce caut aici?
-ai fost împușcată și a trebuit să te aduc aici pentru că mi-a fost teama să nu pățești ceva.
-de cat timp sunt în spital?
-de doua săptămâni.
În tot acest timp ea mă ținut de mână când a realizat asta a încercat să își tragă mâna dar eu am prins-o înapoi îmi face bine atingerea ei.Când am făcut asta sa înroșit la fata la fel cum a făcut prima dată când i-am zâmbit cu mulți ani în urma. În timp ce îi admiram frumusețea și inocenta intra doctorul și asistenta pe ușă.
-o mă bucur să vă văd domnișoară!
-nu pot să spun același lucru doctore dar vă mulțumesc că ați avut grija de mine.
-credema că la câte amenințări am primit din partea prietenei tale eu chiar mă bucur că te-ai trezit.
Când auzim ce spune doctorul eu și Alex am bufnit in râs până și asistenta a început să chicotească probabil că și ea a cunoscut-o pe Bianca și a auzito dândui indicați doctorului cum să mă facă bine.
- o să mai stai în spital cam o săptămână să vedem cum evoluează operațiile și dacă totul e bine o să pleci acasă.....acum, cum te simți?
-am dureri de spate și de cap dar in rest pot spune că mă simt bine.
- ok o să îți mai dam câteva calmante să îți mai amelioreze durerea și să poți dormi.
- cred că am dormit destul nu mai vreau calmante o să cer doar în cazul în care o să am dureri insuportabile.
-cum dorești, acum o să plec și o să trec diseară pe la tine înainte să se termine tura mea,să vad cum te simți.
-mulțumesc mult.
-o zi buna să aveți fetelor.
-mulțumim.
După ce doctorul și asistenta au ieșit din salonul meu îmi întorc privirea spre Alex și o vad îngândurată.
-ce sa întâmplat?
-multe.....
-cum ar fi?
-de ce nu l-ai lăsat pe tipul ăla să mă onoare?
- nu am putut.....
-de ce?
Ce aș putea să îi răspund eu acum să îi spun că e viața și sufletul meu și că nu aș putea să o pierd iar pentru că atunci mi-aș trage singura un glonț în cap. Nu îi pot spune asta pentru că s-ar speria și ar fugi.

dincolo de plăcere VL IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum