Part- 8

264 33 16
                                    

Zawgyi

ရႊယ္​ဖန္​း ပတ္​ဝန္​းက်င္​မွာ ဘယ္​သူမွမ႐ွိတဲ့အလား....
​အခန္​းထဲမွာ သူတစ္​​ေယာက္​တည္​း႐ွိတဲ့အတိုင္​း ​ေခါက္​ဆြဲကိုျဖည္​းျဖည္​းခ်င္​းစား​ေနခဲ့တယ္​..

​ေလာင္​ဟန္​ စားတာကနည္​းနည္​း ​ေငးတာမ်ားမ်ား ျဖစ္​​ေနခဲ့တယ္​.. ရႊယ္​ဖန္​းဆိုတဲ့ ​ေသြး​ေအးတဲ့နတ္​ဘုရားမ​ေလးက ဘာလို႔မ်ားအခု​ေလာက္​ထိၾကည္​့​ေကာင္​း​ေနရတာလဲ..

ရႊယ္​ဖန္​း စားလို႔ၿပီးခါနီးအခ်ိန္​ ​ေခါက္​ဆြဲဆိုင္​ အျပင္​ဘက္​မွာ အသံတစ္​ခ်ိဳ႕ၾကားလိုက္​ရ​တယ္​..
​ေလာင္​ဟန္​​ေရာ ရႊယ္​ဖန္​းပါ တိုင္​ပင္​စရာမလိုပဲ အခန္​းအျပင္​ကို ထြက္​လို႔အျပင္​ကအ​ေျခအ​ေနကိုအကဲခတ္​လိုက္​ၾကတယ္​...

​ေသြးသံတရဲရဲ နဲ႔လူတစ္​ခ်ိဳ႕ လမ္​း​ေပၚမွာ​ေျပးလႊား​ေနၾကၿပီး...ပါးစပ္​ကလည္​း တူညီတဲ့စကားတစ္​ခ်ိဳ႕ကို ​ေၾကာက္​ရ​ြံ႔တဲ့​ေလသံနဲ႔​ေျပာ​ေနၾကတယ္​....
သူတို႔အမူအယာ​ေတြက ​ေသြးပ်က္​ဖြယ္​ရာ တစ္​ခ်ိဳ႕ကိုျမင္​လိုက္​ရတဲ့ အလား က​ေယာင္​ကတန္​းျဖစ္​​ေနၾကတယ္​....
​ေဆာက္​တည္​ရာမရျဖစ္​​ေနၾကတယ္​...

"မိစာၦ ​ေတြ လာ​ေနၿပီ...ကယ္​ၾကပါ... မိစာၦ​ေတြ..အား  ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို မသတ္​ပါနဲ႔ ခ်မ္​းသာ​ေပးပါ"

​ေအာ္​သံ​ေတြက ​ေၾကာက္​လန္​႔တၾကား ျဖစ္​​ေနၾကတယ္​

"ကယ္​ၾကပါ...ကယ္​ၾကပါ.. မသတ္​ပါနဲ႔.. .​ေတာင္​​းပန္​ပါတယ္​....အား...မိစာၦ​ေတြ ..ကယ္​ၾကပါ"

​ေလာင္​ဟန္​ သူ​ေ႐ွ႕ကျမင္​ကြင္​းကို မယံုၾကည္​ႏိုင္​ျဖစ္​​ေနခဲ့တယ္​....
အတိတ္​တုန္​းက ဒီလိုအျဖစ္​အပ်က္​မ႐ွိခဲ့ဖူးဘူး..

ရႊယ္​ဖန္​း ​ေျပာခဲ့တုန္​းက ဒီတိုင္​း အ​ေၾကာင္​းျပခ်က္​​ေပးတယ္​လို႔ထင္​ထားခဲ့တာ...
အခုက် တကယ္​ျဖစ္​​ေနပါလား...
ဒါ​ေတြက အခ်ိန္​​ေနာက္​ျပန္​လာျခင္​းနဲ႔မ်ား.သက္​ဆိုင္​​ေနမလား....

အတိတ္​တုန္​းက အ​ေၾကာင္​းအရာ ​ေတြနဲ႔ အခုျဖစ္​​ေနတာ​ေတြက အ​ေတာ္​ကြဲျပား​ေနခဲ့တယ္​....

​ေလာင္​ဟန္​ ​ေဘးကိုျပန္​ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ ထင္​ထားတဲ့အတိုင္​းျဖစ္​လာပါလားဆိုတ​ဲ့ မ်က္​ႏွာထားနဲ႔ ရႊယ္​ဖန္​းကိုျမင္​လိုက္​ရတယ္​....

အခ်ိန္​ ​ေစာင္​့​ေ႐ွာက္​သူ ( Z + U )  Where stories live. Discover now