🅲🅷🅰🅿🆃🅴🆁 🆃🆆🅴🅻🆅🅴

526 22 18
                                    


𝑾𝒆𝒍𝒍 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒄𝒍𝒆𝒂𝒓𝒍𝒚 𝒉𝒂𝒗𝒆𝒏'𝒕 𝒓𝒆𝒂𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒑𝒓𝒂𝒏𝒌 𝒃𝒐𝒐𝒌 𝑰 𝒈𝒐𝒕 𝒕𝒉𝒆𝒎, 𝒑𝒖𝒍𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒂 𝒍𝒂𝒎𝒆 𝒑𝒓𝒂𝒏𝒌 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒕𝒉𝒂𝒕. 𝑺𝒎𝒉. 𝑳𝒆𝒕'𝒔 𝒔𝒉𝒐𝒘 𝒕𝒉𝒆𝒎 𝒂 𝒓𝒆𝒂𝒍 𝒑𝒓𝒂𝒏𝒌.'

"Hey, Ronnie, my best pal!" I squeeze next to him as we eat breakfast.
"What do you want, y/n?"
"Can't I be nice to my best friend? I'm offended!"
"Oh come on, I'm not that dumb to fall for your little scheme. What do you want."
"Ugh you're no fun." I look around to see if Fred and/or George were around, which they weren't and asked Ron. "What do Fred and George fear the most?"
"Why do you want to know that? Are you weird?"
"They pranked me last night, so, you know, payback and all."
"Ah, well they're both scared of.." He wiggled his fingers as if to say 'come closer', which I did. "You know who."
"No, no I don't know who." I tell him confused.
"No, you know who is who they are afraid of."
"Who?"
"You know who."
"No, I don't know who?"
"OH MY GOSH!" He raised his voice with a shocked tone.
"WHAT? WHY ARE YOU YELLING AT ME?"
"Do you really not know who you know who is?"
"Well obviously not, Ron."
"Right, well he's the dark wizard.. the one who killed Harry's parents. The one who Harry defeated."
"Ohhh, he's the reason Harry has that scar, right?"
"Right."
"Do you know what he looks like?"
"According to my dad, he's grey and has no nose. He's ugly. He's also bald. And tall. And thin."(I know he's supposed to be pale but I like making things up.)
"That's not much help."



'𝑶𝒌𝒂𝒚, 𝒚/𝒏. 𝑰𝒎𝒂𝒈𝒊𝒏𝒆 𝒂𝒏 𝒖𝒈𝒍𝒚, 𝒕𝒂𝒍𝒍, 𝒕𝒉𝒊𝒏, 𝒏𝒐 𝒏𝒐𝒔𝒆𝒅 𝒈𝒓𝒆𝒚 𝒎𝒂𝒏. 𝒀𝒐𝒖 𝒄𝒂𝒏 𝒅𝒐 𝒊𝒕. 𝑪𝒐𝒎𝒆 𝒐𝒏. 𝑯𝒎, 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒄𝒐𝒍𝒐𝒖𝒓 𝒂𝒓𝒆 𝒉𝒊𝒔 𝒆𝒚𝒆𝒔? 𝑩𝒍𝒖𝒆! 𝑾𝒉𝒂𝒕 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒉𝒊𝒔 𝒕𝒆𝒆𝒕𝒉? 𝑰 𝒔𝒖𝒑𝒑𝒐𝒔𝒆 𝒉𝒆'𝒔 𝒏𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒉𝒊𝒔 𝒕𝒆𝒆𝒕𝒉. 𝑯𝒂𝒗𝒆 𝑭𝒓𝒆𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝑮𝒆𝒐𝒓𝒈𝒆 𝒔𝒆𝒆𝒏 𝒉𝒊𝒎 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆? 𝑰 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒎𝒖𝒄𝒉 𝒅𝒆𝒕𝒂𝒊𝒍, 𝒓𝒊𝒈𝒉𝒕? 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒂𝒔𝒊𝒄𝒔. 𝑹𝒊𝒈𝒉𝒕? 𝑶𝒌𝒂𝒚. 𝑼𝒈𝒍𝒚, 𝒕𝒂𝒍𝒍 𝒕𝒉𝒊𝒏, 𝒏𝒐 𝒏𝒐𝒔𝒆, 𝒈𝒓𝒆𝒚, 𝑩𝑳𝑼𝑬 𝑬𝒀𝑬𝑺. 𝒀𝑬𝑳𝑳𝑳𝑾/𝑮𝑹𝑬𝑬𝑵 𝑻𝑬𝑬𝑻𝑯. 𝑾𝒉𝒂𝒕 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒂 𝒔𝒏𝒂𝒌𝒆 𝒕𝒐𝒏𝒈𝒖𝒆? 𝑻𝒉𝒂𝒕'𝒅 𝒃𝒆 𝒄𝒓𝒆𝒆𝒑𝒚. 𝑶𝒉 𝒈𝒐𝒔𝒉 𝑰'𝒎 𝒈𝒐𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒈𝒊𝒗𝒆 𝒎𝒚𝒔𝒆𝒍𝒇 𝒏𝒊𝒈𝒉𝒕𝒎𝒂𝒓𝒆𝒔. 𝑰 𝒘𝒐𝒏𝒅𝒆𝒓 𝒊𝒇 𝒉𝒆 𝒄𝒂𝒏 𝒃𝒓𝒆𝒂𝒕𝒉𝒆. 𝑴𝒂𝒚𝒃𝒆 𝒉𝒆 𝒉𝒂𝒔 𝒔𝒍𝒊𝒕𝒔 𝒇𝒐𝒓 𝒏𝒐𝒔𝒕𝒓𝒊𝒍𝒔. 𝑶𝒌 𝑰'𝒎 𝒈𝒐𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒇𝒇 𝒕𝒓𝒂𝒄𝒌  𝑱𝒖𝒔𝒕 𝒊𝒎𝒂𝒈𝒊𝒏𝒆 𝒂𝒏 𝒖𝒈𝒍𝒚, 𝒕𝒂𝒍𝒍, 𝒕𝒉𝒊𝒏, 𝒏𝒐 𝒏𝒐𝒔𝒆, 𝒈𝒓𝒆𝒚 𝒔𝒌𝒊𝒏, 𝒃𝒍𝒖𝒆 𝒆𝒚𝒆𝒔, 𝒚𝒆𝒍𝒍𝒐𝒘𝒚 𝒈𝒓𝒆𝒆𝒏 𝒕𝒆𝒆𝒕𝒉, 𝒔𝒏𝒂𝒌𝒆 𝒕𝒐𝒏𝒈𝒖𝒆 , 𝒔𝒍𝒊𝒕𝒔 𝒊𝒏𝒔𝒕𝒆𝒂𝒅 𝒐𝒇 𝒏𝒐𝒔𝒕𝒓𝒊𝒍𝒔 𝒂𝒂𝒂𝒂𝒏𝒅.... 𝑷𝒐𝒊𝒏𝒕𝒚 𝒃𝒖𝒕 𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅𝒆𝒅 𝒕𝒆𝒆𝒕𝒉. 𝒀𝒆𝒔. 𝑷𝒆𝒓𝒇𝒆𝒙𝒕. 𝑻𝒆𝒓𝒓𝒊𝒇𝒚𝒊𝒏𝒈. 𝑳𝒆𝒕'𝒔 𝒈𝒐 𝒂𝒈𝒂𝒊𝒏. 𝑶𝒏𝒆 𝒎𝒐𝒓𝒆 𝒕𝒊𝒎𝒆.
𝑼𝒈𝒍𝒚, 𝒕𝒂𝒍𝒍, 𝒕𝒉𝒊𝒏, 𝒏𝒐 𝒏𝒐𝒔𝒆, 𝒈𝒓𝒆𝒚 𝒔𝒌𝒊𝒏, 𝒃𝒍𝒖𝒆 𝒆𝒚𝒆𝒔, 𝒚𝒆𝒍𝒍𝒐𝒘𝒚 𝒈𝒓𝒆𝒆𝒏 𝒕𝒆𝒆𝒕𝒉, 𝒔𝒏𝒂𝒌𝒆 𝒕𝒐𝒏𝒈𝒖𝒆, 𝒔𝒍𝒊𝒕𝒔 𝒊𝒏𝒔𝒕𝒆𝒂𝒅 𝒐𝒇 𝒏𝒐𝒔𝒕𝒓𝒊𝒍𝒔, 𝒂𝒏𝒅 𝒑𝒐𝒊𝒏𝒕𝒚 𝒃𝒖𝒕 𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅𝒆𝒅 𝒕𝒆𝒆𝒕𝒉.'

Back home-HPXVARIOUS (XReader)Where stories live. Discover now