Sıcak yaz günleri geride kalırken sonbahar geldiğini hissettirmeye başlamıştı. Havanın serinlemesiyle çocuklar evlerine girmişti artık.
Küçük Jungkook dizlerinin üstünde koltuğa oturarak pencereden dışarısını izliyordu. Yerinde birazcık kımıldanıp koltuğun büyük minderine sıkıca sardı küçük kollarını. Dışarıyı daha iyi görmek istiyordu. Bahçelerindeki kocaman ağaçtan birer birer düşen kırmızı yaprakları şaşkınlıkla izliyordu. Yeşil yapraklar düşüyordu ve sarı olanlar da. Annesinin çiçeklerinin bazıları solmuş bazılarıda yapraklarını dökmüştü. Jungkook bahçelerinin hastalandığını düşündü. Dün akşam bulutlar çok ağlamıştı, bulutlar ağladığı için her yer ıslak olmuştu bu yüzden de bahçelerindeki ağaçlar ve çiçekler üşütmüştü işte. Minik oğlan çok üzülmüştü nasıl iyileştirebilirdi ki bahçeyi? Koltukta arkasını dönüp annesine seslendi.
"Annişim annişim! Şuyubumu getiyiymisin bahşeye dökcem."
Annesi oğlunun yanına gelip mindere tutunan minik elini öptü.
"Şurubunu neden bahçeye dökmek istiyorsun bebeğim?"
"Çünkü haşta oymuş ayaçlay ve çiçekley. Ben şuyubumu içince iyi oluyodum onlayda iyi oluy."
Genç kadın bebeğini kucağına alıp başına bir öpücük kondurdu.
"Ama onlar hasta değil ki. Sonbahar geldi ve doğa yavaş yavaş uykuya dalacak."
"Yaa uykulayımı gelmiş? Çok mu yoyuldulayki?"
"İlkbahara kadar dinlencekler sonra tekrar yapraklar ve çiçekler açacak."
Kadın son kelimelerini oğlunun burnuna kendi burnunu değdirerek söyledi. Küçük çocuk duyduğu şeyle neşelenmişti.
Jungkook pencereden bakmaya devam etti. Bu sırada babasının elinden tutmuş küçük bir çocuğu gördü. Çocuğun elinde de çok sevimli kırmızı bir balon vardı. Çocuk ipi salladıkça balon daha yükseğe uçuşuyordu ve bu Ggukie'nin çok hoşuna gitmişti.
Ggukie balonlarla oynamayı severdi. Annesinden balon istemek için dikkatlice koltuktan indi. Mutfakta yemek hazırlayan annesinin yanına gidip gördüğü balonu anlattı. Genç kadın oğlunun heyecanlı haline gülümseyip kocasını aradı. Hava çok serin olduğu için çocuğunu dışarı çıkarmak istemiyordu bu yüzden de akşam eve gelirken balon almasını rica etti kocasından. Ggukie büyük bir sabırsızlıkla akşam olup babasının eve gelmesini beklemeye koyuldu.
"O jaman ben biyaz uyiyim çabucak akşam oluy babam da bayonumu getiyiy şonya güzeyce oynayım bayonumla. Anne Bibime şüt koyaymışın?"
Bayan Jeon ısıttığı sütü biberona koyup oğlunun eline verdi. Ggukie Bibiyi eline aldığı gibi paytak adımlarıyla odasına koşturup beşiğinin içine girdi. Biberonundan sütünü içerken uykuya daldı.
Akşam olmuş Bay Jeon eve gelmişti. Elini yüzünü yıkayıp oğlunun odasına girdi. Bebek zaten sevimliydi ama uyurken çok daha sevimli oluyordu. Minik bebeğinin yanağını öptü genç adam. Sonra balonun ipini beşiğin kenarına bağladı. Uyandığında balonu görünce oğlu çok sevinecekti bunu düşünerek oğlunun üstünü örtüp salona geçti. Aradan yarım saat geçtikten sonra uyandı Ggukie. Gözlerini ovuşturarak "heyyer ne kaday kayanlık oylmuş" diyerek kalktı yerinden. Yukarı kalkan ve dağılan siyah saçlarını umursamadan beşiğinin kenarına bağlanmış balonu görünce havalara uçtu. Yatağında hoppidi hoppidi zıplayıp balonunun zaten gevşek olan ipini çözüp beşiğinden çıktı.
Sevinç nidalarıyla koşturuyor, koşturdukça dağınık saçları yukarı aşağı dalgalanıyor, ve balonu tıpkı poposu gibi sallanıyordu. Seslerin geldiği salona girdi ve babasının kucağına atladı.
"Teşekküy edeyim babacım"
Oğlunun neşesi adamın kalbini eritiyordu.
"Tıpkı senin gibi sevimli ve senin sevdiğin gibi tavşan resmi var üzerinde. Hadi gel birlikte oynayalım" diyerek çocukla birlikte ayağa kalktı. Çocuğu başının üstünde karnı ve bacaklarından tutarak uçurdu sonra yere indirdi. Uzun bir süre pembe, tavşanlı balonla oynadı baba oğul.
Ggukie balonunu elinden hiç düşürmüyordu ancak iki sabah sonra uyandığında balonu odasında yoktu. Evin hiç bir yerinde yoktu. Her yeri aradılar ama bulamadılar. Ggukie akşama kadar çok ağladı. Babası oğlunun gözyaşlarına dayanamıyordu ona yeni bir balon alacağına dair söz verdi ama Ggukie kendi balonunu istiyordu.
Ggukie daha önce kaybettiği Bibisini bulmuştu. Arkadaşı Taehyung ve Jimin ile birlikte. Aklına bir fikir geldi. Taehyung dedektif oyunlarında da çok iyiydi. O bulabilirdi balonunu...
Devam edecek ....
Çooook uzun bir zaman oldu yazmayalı. Açıkçası benim yazdığım dönemler çok ilgi görmemişti bu hikaye ama son zamanlarda gördüm ki okunmaya başlamış. Ben de çok mutlu oldum aklıma gelen ilk bölümü de yazdım umarım güzel olmuştur hikayeye ara verince kopmuşum biraz ama olsun severek yazdım bu bölümü.
Siz ne düşünüyorsunuz? Yorumlarda belittin lütfen. Oy de verirseniz beni çok mutlu edersiniz hem daha çok bölüme heves ederim.Teşekkürler ♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ggukie'nin Kayıp Biberonu [-18 KINDER PLAY]
NouvellesŞapşilik,pofidik,masum küçük bebek Jeon Jungkook ve onun gibi pomçirik kankişlerinin çok önemli! maceraları... Fluff