REZİL ANILAR

192 61 126
                                    



REZİL ANILAR
Bunları bana nasıl yazdılarsa aynı şekilde buraya geçiriyorum!


-Hocanın yüzüne sümüklerimi salmıştım...

-Fen sınavından 43 almıştım. Sınav kağıdını almaya giderken 5 adımlık yerde ayağım takılıp yere düşmüştüm. Sınıftakiler bayıldım sanmıstı jfkshfksd

-Annem misafirlere "Çocuklar kavga etmez." demişti. Ama o sırada kavga edip birbirimize bağırıyorduk.

-Şey ben bir ara doğuyorum falan ve hayatımın hatasını yaparken vazgeçmiyorum ve devam ediyorum. Herkes anamın götünden çıkan gafama bakıyor..

-Kankam ile yolun ortasında boş boş kahkaha atıyorduk. Sonra yanımıza FOSFORLU PEMBE CEKET GİYEN bir amca yaklaştı. Bize "Ne ewewhrhwhew diye gülüyorsunuz?" dedi sonra gitti. O an hayatımızın şokunu yaşamıştık ama yine de gülmüştük jfkflshdk. Şunu merak ediyorum acaba o amca Jin'in dedesi falan mıydı (pembe giymiş ya o yaşta)

-Ağaca çıkmıştım. Bayağı da yüksek bir şeydi sonra ağaçtan inemedim. Tüm mahalleli bana el sallamıştı. İnemeyince de itfaiye çağırmıslardı.

-Teyzemin nişanında dayım önümde eğildi ve götü gözüktü. Yanımda arkadaşlarım vardı ve onlar gördü -_- Kafamı kaldırıp yüzlerine bakamadım.

Bir kaç tane daha vardı onları öbür bölüme saklıyorum. Aga nolur bana yazınn. Size bir şey yapacak değilim. Rezil bir anımı anlatacağım diyeceksiniz sonra yazacaksınız. Bu kadar basitt.

Vote❄

ANKET VARRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin