BOK GİBİ SORULAR

112 44 496
                                    

HOŞGELDİNİZ EFENİM
HADİ SORULARA BAŞLAYALIM
AMA ŞEY YAA İLK BÖLÜM 90 VOTE OLDU AMA SONLARA DOĞRU 22 YE KADAR DÜŞTÜ :,( AĞLIYCAM

-Su içtikten sonra içtiğiniz bardağı temizler arasına koyuyor musunuz?

•Ne alaka caanım lfksdksn aSlA kOyMaM

-Yakınlarda peçete vs yokken burnunuzdan çıkan sümüğü sağa, sola görünmeyen bir yere sürüp imha ediyor musunuz?

•Hayır

-Yıkanmaya üşendiğiniz zaman,kokan yerinizi ıslak mendille  temizleyip devam ediyormusunuz?

•Her ne kadar suyu sevmesem de banyomu geciktirmem

-15-16 yaşlarınızdan sonra hiç altınıza kaçırdınız mı?

•Allaha şükür kaçırmadım.

-10bin TL ye oyunuzu (parti oyunuzu) satar mısınız?

•Hmm sanırım evet

-Dişinizi fırçalamayı üşenip de bir sakız ile geçiştirdiğiniz oluyor mu?

•Hayır

-Küçükken izleyip de şimdi olsa yine izlerim dediğiniz bir çizgi film var mı?

Var. Rahat koltuğum muqdü

-Hiç masum bir çizgi filmdeki karakterler için fesat düşündüğünüz oldu mu?

•Ben nedense küçükken de fesatmışım. Kflskdl

-Sırf ortamda eziklenmemek için ya da artistlik olsun diye hiç bilmediğiniz filmi,diziyi,şarkıyı ya da grubu biliyormuş gibi davrandığınız ve üstüne onu konuştuğunuz oldu mu?

•Yazana kadar ellerim koptu... Hayır olmadı

-Bazen "karşı cins olsaydım nasıl olurdum?"diye hiç düşündünüz mü?

•Evet

-Duştayken işiyor musunuz?

•Hayır

-Bazen yüz yıkmayı üşenip de sadece çapaklarınızı temizlediğiniz oluyor mu?

•Ehe evt

-1mn TL ye çıplak bir şekilde Beşiktaş-Kadıkoy arası vapur yolculuğu yapar mısın?

•Namusum herşeyden önemli uleen. O yüzden hyr

-Sevmediğin birisinin suyuna ya da kahvesine tükürür müsün?

•Sanmam

BU KADAR YETER BENCE.
VOTE VE PRİM YAPARSANIZ SEVİNİRİM.
BİR DE PRİM YAPILAN KİŞİLER " eTiKeTi kAlDıR rAhAtsIz vErİcİ" DİYENE KADAR ANKETTEN ÇIKSIN AMK!!!!!!

ANKET VARRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin