GHOST <<Bang Chan>>

7 1 0
                                    

((PS:თქვენმა საშინელმა linlin-taelix-მა პირველივე წარმოდგენაზე უნდა გაბღავლოთ))

მისი ოთახი ისეთივე ცივი იყო როგორც ყოველთვის და კიდევ ერთხელ,  ის ფიქრობდა რომ მის გამათბობელს რაღაც სჭირდა. სარკეში იყურება, ვერ უჯერებს მის თვალებს. საშინლად გამოიყურებოდა, საშინლად გამოფიტულად, თითქოსადა მკვდარია. თვალების გარშემო შავი რგოლები, ხოლო კანი თეთრი როგორც არასდროს. ამასთანავე გადაღლილია...

-ერთი ამისიც.

თვისთვის ჩაიჩურჩულა სანამ შუქებს ჩააქრობდა და დაწვებოდა. ერთადერთი სინათლე რაც მის ოთახს ანათებდა მისი ელექტრო საათი იყო.

როდესაც მის საწოლში დაწვა, ისევ ისე გრძნობდა თავს თითქოს ვიღც უყურებდა. მაგრამ როგორ იყო შესაძლებელი რომ მისთვის ვიღაცას ეყურებინა როდესაც მის ბინაში მის გარდა არავინ იმყოფებოდა? 

როგორც ყოველთვის მის საწოლში მოუსვენრად ბორგავდა და ზედმეტად ბევრს ფიქრობდა... მას ძალიან ენატრებოდი და იმაში რომ შენ ცოცხალი აღარ იყავი საკუთარ თავს ადანაშაულებდა. მას არ უნდა გაეშვი იმ ღამით. არ უნდა მიეცა უფლება რომ იმ ღამით მანქანა გეტარებინა მითუმეტეს თქვენი ჩხუბის შემდეგ. მას უნდა დაეჭირე, ჩგხუტებოდა როგორც არასდროს და ეთქვა რომ ნანობდა, საშინლად ნანობდა.

შენ მისი საწოლის მეორე მხარეს იჯექი, იცოდი რომ ვერ გხედავდა. ის შეიძლება შენს იქ ყოფნას გრძნობს მაგრამ მეტ ვერაფერს. ხედავდე მას ასე ნატკენს, შენ იმაზე მეტად გტკენდა როგორც არაფერი. იმის სურვილი გკლას რომ მხოლოდ ერთი შანსი მოგეცეს იმისთვის რომ მას უთხრა ,, ეს ყველაფერი შენი ბრალი არ არის". ღმერთო არაფერი გინდა ახლა იმაზე მეტად რომ მისი სითბო კიდევ ერთხელ იგრძნო, მაგარამ მისი ყურების გარდა ახლა არარაფერი შეგიძლია, მით უმეტეს მან არ იცის რომ ჯერ კიდევ მის გვერდით ხარ...

მისი საწოლიდან წამოდექი და მის ოთახს კიდევ ერთხელ შემოუარე. თვალი არ მოგიშორებია მისთვის და ჯანდაბა, მისი ასე ხილვა საშინლად გტკენს.

მის წინ მუხლებზე დაიჩქე რომ მისი სახისთვის ახლოდან კიდევ ერთხელ შეგეხედა, და უეცრად მან თვი ასწია. მისიმა თვალება შენი თავალები იპოვა. ის გრძნობდა რომ ვიღც იყო იქ. მის მხარზე ნაზად შენი ხელი მოათავსე როგორც ყოველთვის აკეთბდი ხოლმე. რათქმაუნდა შენ იცი რომ ის ვერაფერს იგრძნობს, მაგრამ შენ მაინც გინდოდა ეს გაგეკეთბინა. 

-ვისურვედი რომ ისევ აქ იყო-მან ჩიჩურჩულა მანამ ისევ საწოლზე არ გადატრიალდა.

-აქ ვარ...-შენ მას უპასუხე იმის იმედით რომ იგრძნობა ისევ იქ იყავი.

ჩანი ისევ საწოლზე გადატრიალდა.

-იქნებ შენ ისევ აქ ხარ?

გადაღლილმა ჩაილაპრაკა სანამ თვალებს დახუჭავდა. შენ გაგეღიმა და უპასუხე...

-მე აქ ვარ როგორც დაგპირდი, ყოველთვის შენს გევრდით...

ავტორი @FAIRYLIXI   IG-იდან

ავტორი @FAIRYLIXI   IG-იდან

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

გადმოვთრგმნე ინგლისურიდან....

იმედია ისამოვნებთ, მგრამ მე პირადად კმაყოფილი არ ვარ... მინდოდა სხვა წარმოდგენა გადმომეთარგმნა რომელსაც ასევე ,,მოჩვენება" ქვია და რომელიც ასევე ჩანიზე იყო მაგრამ ვერ ვიპოვე 😭😭😭
თუ ვიპოვი მოგვიანებით იმასაც გადმოვთარგმნი... ის ძალიან მომეწონა, იმედია ვიპოვი😭😭😭

 ის ძალიან მომეწონა, იმედია ვიპოვი😭😭😭

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
EVERYTHING ABOUT STRAY KIDSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin