Güzel sonbaharın ilk günlerinde sanki duvarlar üstüme geliyordu ve evet deliricek gibiydim. Kendime gelmem bir devrim alacak kapasiteye sahipti. Neyseki neşeli bir kızdım, her şeyin üstesinden gelebilirdim. Öyle de oldu, bütün yaşadıklarımı çabucak unutmuş olmamı umduğum an da, bu öyle de uzun çekmedi. Yaşadıklarımı bir daha hatırladım ve her gün hatırlamaya başladım, bu bir rutin gibiydi.
Taehyung beni çok kırmışdı, kalbimi fazla kırmışdı. İnsanlar, ' sevdiğin kadar sevilirsin' derken ne içiyorlar ki?
Acaba barışa bilirmiydik, ah hayır bu olamazdı. Düşünmesi bile kulağa kabus gibi geliyordu. Onu bu kadar çabuk affedemezdim. Çünkü küçük bir hata yapmamıştı, hoş hatanın ölçüsü mü vardır?
Üstüne üstelik benden özür bekliyordu. O bana ihanet etmişdi, beni aldatmışdı. Hemde benden çirkin, beş para etmez bir kızla. Ee sonuçda öküze öküzlük yapma diyemezsin ki?!
Dışarı gezmeye çıkmışdım ki, onu gördüm. Yalnızdı hayret o kız yoktu. Bekle, ben neden seviniyordum ki, o benim artık hiçbir şeyimdi. Öyle, değil mi?
Bana doğru yaklaştı, nasıl olduğumu sordu, bense cevap vermedim. Yani yüz vermek istemedim. Bana yalnız mısın diye sordu. Ben yine cevap vermedim. "Sen ne kadar yüzsüzsün, utanmıyormusun o kadar olanlardan sonra benimle konuşmaya?!" diyerek uzaklaştım, hiç istemesem bile ilk kez ona bu dende yüksek sesle cevap vermiştim, bağırmak istememişdim.
Yine pişman bir sabaha başladım. Gerçekten çok pişmandım. Ama niye?
Bu soruya ne zaman cevap bulacaktım? Ne zaman dertlerime bir çare bulunucaktı? diye kendi-kendimi sorgulamaya başladım, her zaman olduğu gibi.Neyse markete gitmeliydim. Evde hiçbir şey kalmamışdı. Off yine onu gördüm. Görmemezlikten gelmeye çalıştım ama olmadı.
Bana doğru yaklaşıyordu. Titrediğimi hissetdim. Sanki korkuyordum. Her adımında nefesim kesiliyordu. Altıma yapıcaktım. Kabul etmeliydim o çok yakışıklıydı, göz alıcıydı. Beni kendine bağlıyordu. Dur bir dakika ben neler düşünüyorum. Aptal kız.
Çözüm yolunu marketten..ne marketi ondan uzaklaşmaktan bulmuştum yine.
Sonunda burnumun dibine gelmişdi.
Göz-göze gelmiştik, o eski günlerdeki gibi.Note: Bu Lisanın kararsızlıklarından oluşan bir bölümdü. Buraya kadar okuduysan gerisini de okuyucağını umud ediyorum.♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
miracle in the dark | taelice.
Fanfiction"Benden nefret ettiğini söyle, hayır bana aşık olduğunu. Kalbim seni bırakacak, senden nefret edeceğim." kim taehyung; lalisa manoban. clara's fanfiction.