Bu da neydi gördüklerim bir yalanmış. Taehyung beni tutamamış. Rüyadan çıktığımda kendimi yerde buldum. Herkes o yüzden bana bakıyordu. Kendimi derhal toparladım. Jackson bana kalkmamda
yardımcı oldu. Taehyung .... o gülüyordu. Ahmak çocuk.Hey neden gülüyorsun dediyimdeyse, yine gülmeye devam ediyordu. Gıcık yaa. Sonrasında düşündüklerimi hatırladığımda kendi-kendime gülmeye başladım. Bu sefer ben güldüyümde herkes gülmeye başladı. Burası kahkaha salonuna döndü.
Parti bitdiğinde bende eve gitmeye hazırlanıyordum. Düşünmeye başladım. Ondan gerçekten nefret etseydim, güldüğünde kale almazdım. Demek ki, hala aramızda bir bağ vardı. Jennieyle birlikde eve gitdik. Uzun zamandır onunla sohbet etmemişdim. Hazır görüşmüşken içimi açıyım dedim.
Sohbete ilk Jennie başladı. Bana Yoongiyle arasında olanları anlatdı. Çok üzülmüşdüm, ama benimde ondan aşağı kalır bir yanım yokdu. Yoongi ona bağırmıştı. Onların konusunda anlaşılmazlık vardı. Bense ona destek olmak için bazı klişe sozler söyledim. Ne biliyim "sen çok güçlüsün, herşeyin üstesinden gelirsin, senden iyisinimi bulucak" işte böyle sözler. Doğrusu bu sözlerin Jennieye ne hayrı deyicekti ama neyse.
Sabah uyandığımızda Jennie çok mutlu görünüyordu. Yüzünde güller açmışdı. Yaklaşıp sebebini sorduğumdaysa, bana parmağındakını gösterdi. Bu bir yüzüktü. Yoongi ondan özür dileyip, evlenme teklifi etmişdi. Oh çok ramantikdi. Acaba Taehyungda böyle birşey yapsa ben kabul edermiyim. Lili bunları boşver. Jennieyi tebrik etdim. Onun adına çok mutlu olmuşdum. E sonuçda arkadaşımdı.
Jennie bana "Merak etme Yoongi söyledim, halledicek" dedi. Jennie neden behsediyor. Birden-bire aklıma birşey geldi. Lütfen düşündüğüm olmasın, lütfen. Jennie Yoongiye, Taehyung konusunu söylemişti. Ben düşünüyordum ki, kapı çaldı. Yoongiydi yanındada Taehyung vardı. Jennie " Hadi biz gidelim, onlar baş-başa kalıp konuşsunlar".
Taehyung bana " bizim konumuz üçüncü şahıslara taşınmamalıydı" diyerekten delirmiş gibi konuşmaya başladı. Sen bizim ilişgimize üçüncü kişiyi karıştırdın. Gerçektende bu nasıl biri hem suçlu, hem de güçlü. "Lisa biliyorum ben seni aldatmış gibi görüne bilirim. Ama gerçek bu değil. Hem ben güzel giden ilişgimizi neden mahvediyim? O kız bizim dansçımızdı". Bir anda donup kaldım.
Peki şimdi ne yapıcaz, barışıcazmı. "Benden nefret etdiğini söyle". Hayır nefret etmiyorum dedim. "O zaman bana aşık olduğunu". Ya beni bir daha kandırırsan Taehyung. Aramızdakı bu konuşmadan sonra, sanki herşey düzelicek gibiydi. O güzel dünyamıza geri dönücektik.
"Kalbim seni burakırsa senden nefret edeceğim".
Note: Bu bölümde Lalisa Teahyungu yanlış anladığını öğrenir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
miracle in the dark | taelice.
Fanfiction"Benden nefret ettiğini söyle, hayır bana aşık olduğunu. Kalbim seni bırakacak, senden nefret edeceğim." kim taehyung; lalisa manoban. clara's fanfiction.