Sanki dilim tutulmuştu. Kendimi garip hissediyordum. "Bu nasıl olabilirdi?" Ben ondan nefret ediyordum. O bana herşeyi unutmam gerektiğini söyledi. Hadi barışalım dedi. Ama bu olamazdı biz barışamazdık. Bu kadar kolay olamazdı.
"Tamam ne kadar haklı olsamda ben özür dilerim, güzelim." dedi. Benimse keçilerim yerinden oynadı. Bir insan ne kadar düşüncesiz, ukala olabilirki.
Ama barışmayı çok istiyordum. Ne kadar aptal olsada. Sonuçta seviyodum. Hemde çok. "Ne oldu düşündünüz mü hanımefendi?" diye sormaya başladı. Bense düşünmeliyim dedim. Sonuçta şımartmamalıydım.
Sonrasında ayrıldık. İkimizde başka yollara. "Bu yollar birleşicekmiydi? Belkide hayır, belkide evet." Off bıktım düşünmekten. Beni bir daha aldatır diye çok korkuyordum. İlk kez birşey için bu kadar düşünüyorumdur. Düşünmekten başım ağrıyordu. Taehyung eskisi gibimiydi? Sadık ve anlayışlı. Acaba barışırsak eskisi gibi romantik, tatlı, düşünceli olabilicekmiydi?
Armızdakı dağlar yıkılırsa her şey düzelicekti. Sorun şu ki, bu dağları kim yıkıcaktı. İlk adımı kim atıcaktı.
Ertesi gün buluşduk. Ben ona şans verdim. Ama bir şart koydum. Bensiz hiçbir yere gitmeyecekti. Birden-bire sinirlenmeye başladı. Bunu adım gibi iyi biliyordum. Sinirlenecekti, bana bağıracaktı. Ama umrumda bile değildi. Eğer barışmak isteseydi, bu şartı kabul ederdi.Kızlarla buluşmaya gitdim. Tabii ki de
Jennie yoktu. Sonuçta onun yanında da bir öküz vardı. Jisoo da daha irelileyiş yoktu. Rose-nin kendi dertleri vardı. Bana Jisoo kalmıştı. Onunla konuşmaya başladım. Ama sanki o beni kale almıyordu. Kendi-kendime çare bulmalıydım.Onu erkeklerle kahve içerken gördüm. Bana bakmak istemiyordu. Sonuçta şartım ağırdı. Arkadaşları onu bana doğru sürüklüyordu. Ama o gelmek istemiyordu. Sonuçta 6 kişiye karşı çıkıcak kadar güçlü değildi. Bir-birimize garip-garip bakmaya başladık. Sanki kan düşmanıydık. Çocuklar bizi yalnız bıraktı.
"Gerçekten seni seviyorum buna inanmıyor musun?" dedi. "Bana mı diyorsun?" diye aptal bir soru sordum.
"Evet senin o güzel gözlerine, aşkımıza diyorum" dedi. Gözlerim yaşardı.
Note: Hadi gerisini siz düşünün. Diğer bölümü okumanızı umud ediyorum.☆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
miracle in the dark | taelice.
Fanfiction"Benden nefret ettiğini söyle, hayır bana aşık olduğunu. Kalbim seni bırakacak, senden nefret edeceğim." kim taehyung; lalisa manoban. clara's fanfiction.