Ahoj, jmenuju se Denisa je mi 16 a nemám žádné kamarády ani kamarádky, hm bohužel jsme se stěhovali a já se se všema musela rozloučit, moje nejlepší kámoška se jmenovala Caitlin teď si s ní píšu jen přes facebook, a můj bývalí kluk no o tom se radeji nebudeme bavit .. :)
Máma volala na Denisu:
Denisko, táta volá nechceš mu něco pěkného říci?
ROZHOVOR MEZI DENISOU A JEJÍM OTCEMAhoj Denisko jak se máš? A copak děláš?
No ahoj tati, mám se celkem dobře jen moc chybíš :(( a jinak sedim (ukapla jí slza)
Denisko prosím nebreč .. snad brzy budu doma .. pá pozdravuj maminku mám vás rád posílám pusu ..
PÁ tati.. :)Mami mám tě pozdravovat od táty .. :) a prý se máme držet :) (máma se poute po usmála)
Hele mami nechceš jet nakupovat?? :O hele Denisko tak se běž nachystat, já se jdu obůt a čekám na tebe dole v autě jen pro případ ..
U Denisi v hlavěNo takže si dám šórtky, triko s výstřihem, a snapback a také sluneční brýle :) nazuju si conversky (konversky) a půjdu za mámou .. tak a sem hotová .. no snad mi to sekne :D
V obchodním doměMami daš mi peníze ? Chci jít k kadeřníkovi a koupit si boty .. :)
Dobře, ale neutrať to vše
Jojo dobře mami
U kadeřníka
Dobrý den chtěla bych se nechat ostříhat na "EMO"
jo, dobře a chcete to i obarvit ?
Ano, na černou s zeleným melirem
Dobře, jak si přejete slečno
Denisa prochází kolem piercingiveho studia a najednou se zastaví a řekne "TO CHCI!!"
Přijdu tam a Dobrý den, prosím vás uděláte mi piercing do jazyku ?
Dobře a jaký chcete ?
Prosím vás zelený..
O PÁR MIN. POZDĚJI
Slečno máte to hotovo ..
Děkuji, a nashledanou
ČTEŠ
my boyfriend .. is fake ?
RomansJedná se o jednu holku která má 16 Let, ale však se do jejího života doplete kluk který jí bude milovat je mu 18... Jak to dopadne dál? ..