To se mi jen zdá ?

43 0 0
                                    

(Od teď budu psát kluci budou - a holky + )

- Deniso ? Nechceš jít dnes k nám?

+ Jasne

-Musíme jít jak špióni

Pouze sem ee uhihnala
O 20 minut později

-Mamiii sem doma! Mám tu sebou i kamarádku ..

+ Dobře, ale hlavně nedělej ostudu mladý muži ..

Šli jsme do pokoje, jedine co tu mě byla :manželská postel, plazmova Tv k tomu xbox a k tomu všemu velká skříň kde určitě měl plno her a oblečení .. měl tu však ještě jednu .. vše byla velikost na mě...

Začala sem se hihnat a všimla jsem si jak se udělalo Denisovi něco u rozkroku ..  hned sem musela říct

+Denisi jsi nějak vzruseny usmála sem se ..

-no bohužel a víš na koho..?

Pomala se ke mě přibližoval .. přitáhl k sobě a dal velkou pusu .. samozřejmě jsme se pak začali vášnivě libat ... ucitila jsem jak mi šáha pod kalhoty a kalhotky .. pomale vjel do mého vchodu a já začala vzdychat .. začal mi pak pomale vyslikat triko a kalhoty .. ja mu začala vyslikat trirko a kalhoty .. samozřejmě aby toho nebylo málo viděla sem jeho "kamaráda" jak už byl vzrušeny pomale jsem mu začala prohrabovat vlasy .. viděla sem že mě chxe zvedvednout na chvíli jsme se přestali libat a skočila mu na břicho, samozřejmě sem mu nohy dala kolem pasu aby sem nespadla .. hodil mě na postel a zacal mě lubat u krku .. pak mi pomale sjížděl až ke kalhotkam, narazil na kalhotky svlekl je .. a začal mi u vchodu (domyslete si :D)

Pokračování příště

my boyfriend .. is fake ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat