Boleh katanya bebas ajh..
Iya bgus atu key..
Iyaaa..pokonyaa hanya ada kbersamaan..
Key..gmna hub km sma rian
Gk thu han..hmmm aku hrus putus sma dia ..aku gk pengen ngasih harapan..kta dan aku hrus pokus..
Iyaa segituhnya yh key...hmmm pokonya yg terbaikpokonyaa...
Iyaa..
Yu lesgooo..
Ciap...
Setelah blajatr selesai plng dri sklh...kmi ke kafe..
Kebetulan mil bermain gitar dan aku sma rehan menyanyi...banyak yg blng kmi kya spang kekasih...rehan bisa di blang ganteng dan suaranya merdu...ktanya suaraku bagus...dan kadang jga aku terbawa lagu jdi nangis....
Selesai bernyanyi tiba2 hpku berdering...dan saat ku baca ada pesan..dri rian..Rian
Kmu nyanyinya bagus..tapi syang suka ngelupain aku..🥰aku tunggu di di lantai atas..
Aku...
Tunggu 15 menit
Rian
Jangan lama aku rindu..😘Knph key.,
Ada urusan bentar..
Mang knp key..
Gk ko mil..cmna urusan sma rian
Iya hehe...
(Akupum menaiki tangga dan menghampiri rian fi meja..
Hai yan..
Iya say duduk sinih kangen tahu..
Hmm iya...
Aku udh pesenin makanan pavorit km yang..
Iya mksh..
Iyaa aku janji bakal slalu bahgian km dan ngertiin km key..
Yan sejujurnya aku hanya anggap km teman yan dan maap aku gk bsa ngelanjutin hub ini..
Hmmmm....(iyan cuman tersenyum dan langsung pergi tapi segera ku tahan tangan nya..
Yan..
Lalu knph km terima key..jika harus menyakiti seperti ini..lalu km anggap apa driku..ha..
.maap
Gampang...yh sudah...lagian selama inih km cman anggap aku tman..yh sudah..
Km gk akan marah kan
Tanya saja sama diri lou sendiri..gk usah pegang tangan ...jaga jarak kita cuman teman...
Yan..
(Yan langsung pergi meninggalkan aku...dan aku jga menangis..sedih..aku juga serius dlu ngejalanin hub sma lou yan bahkan aku bahagia banyak kenangan yg indah...aku jalani bersmanya ...bahkan rasa resak di hti....iyan sangat perhatian dan sllalu ada aku synng..dan nyaman....tpi inih yg terbaik..buak ku..demi ayah...aku hanya melihat kelangit ...pesenan makanan pun datang...dan jga ada kotak..
Ba kayanya inih slah pesen deh..
Bener ko..denag nama rian..dan key
Iyaa...(akupun membuka kotak itu..ada gelang putih yg berlogo rian love key..dan juga kue aniv yg ke 2th..maap yan...aku menangis trus menangis..berat dan sedih..tiba2ada milan dan rehan meluk gue di blakang...
Mana key yg kuat dan tegas...gk cengeng kaya gnih..
Hmmm hik.,hik mil...apa aku kejem mil han...
Gk ko..cman kata2 nha ygslah...harusnya lou jlsin smunya
Hmm tapi...
Udh key..inih udh terjadi...sekarang iklasin ajh yg sabar..
Iya han mksh...mil
Iya..ayo plang..kita glon sma2..
Iya hehhe...
KAMU SEDANG MEMBACA
Cinta damam Doa..
عاطفيةsesuatu yg baik...bagai mna...? apa cinta itu? knph? ko gnih yah?!?