Murphy

105 12 4
                                    

2 gün sonra ...

Gece sıcacık yatağımda uyurken şimşek sesiyle irkildim . Tamam küçüklükten beri şimşeklere karşı fobim vardı ama annem ve babamın arasına geçip huzurlu güzellik uykuma devam ederdim . Ama şimdi 18 katlı rezidansların 12. Katında tek başıma olunca korkudan ne yapacağımı bilemedim . Aklıma Beliz'i aramak geldi ama gecenin bir yarısında da saçma olurdu doğrusu . Canım arkadaşım benim yüzümden uykusuz kalmamalıydı . Bu düşüncelerden kurtulup mutfağa doğru yürüdüm . Karanlık koridorda yürümek ne kadar zor olsa da sonunda başarabilmiştim . Derin bir ohh çektim . Süt içip yatacaktım ama ayağıma dolanan bir şey hissetmemle çığlık atmam bir oldu . Ahh bu benim kedim Murphy .
'Murphy bana yaşlı tonton amcamdan kalmıştı biz lisedeyken bir huzur evine ziyarete gitmiştik herkes 1 hafta boyunca bir yaşlıya gününün 2 saatini ayıracak ve onu eğlendirecekti . Ben daha seçemeden herkes seçmişti bana ise huysuzun teki kalmıştı . Çok mızmız bir yaşlıydı Murphy onun kedisiydi bu yaşlı huysuzla hep kavga ederdik ama ben her zaman o yaşlı huysuza karşı sabırlı olmuşumdur. İyi ki de olmuşum sonralarında huysuz moruk gitmiş yerine çok şeker yaşlı tonton bir dede gelmişti ama benim hikayemin sonu mutsuz bitiyor maalesef şeker tonton dede kansermiş meğer bana hiç ama hiç hissettirmemişti haftanın sonlarına doğru iyice çökmüştü ölümünden sonra evime gittiğimde kapı çaldı ve huzur evindeki hemşire gelmişti elinde de murphy. Vasiyeti ölümünden sonra Murphy' i bana vermekmiş . O günden sonra Murphy' i çok sevdim o benim kedimdi bana şeker tonton dede'den tek hatıraydı .'
Deli kedi onun da mı uyku tutmamıştı acaba onu da eğilip yerden aldım . Murphy'i alır almaz koşar adımlarla odama gittim . Murphy'i yatağına koydum , bende kendimi yatağıma attım sanırım uykum vardı . Gözlerimi kapattım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım .
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sabah alarmın sesiyle ürperdim ama hemen kapatıp tekrardan yattım . Alarmın sesini ikinci duyuşumda gözlerimi araladım . Hafifçe yatakta doğruldum ayaklarımı yere sarkıttım , banyonun yolunu tuttum ve elimi yüzümü güzelce yıkadım . Mutfağa girip ketılın içine su koydum ve suyun kaynamasını izledim . Bir süre sonra kaynayınca dolaptan lipton kutusunu çıkardım ve içinden bir tane aldım bardağıma koyduktan sonra sıcak suyuda koydum ve miss gibi bir bardak çay içilmeye hazır çayı elime aldım şekersiz içtiğimden şekere gerek yok büyük bir yudum aldıktan sonra Murphy'nin mamasını da koyduktan sonra çayımı alıp odama girdim . Bir yandan çay içiyorum bir yandan da dolabıma bakıyorum acaba bugünkü meşhur toplantımda hangi elbisemi giysem ...
Evde birazcık daha oyalandıktan sonra eşofmanlarımı giydim arabanın anahtarını da aldıktan sonra dışarı çıktım kuafor randevuma geç kalmak istemiyorum doğrusu ...
Arabamı park yerine park ettikten sonra arabadan indim ve bagajdan albisemi , ayakkabımı ve takılarımı alıp kuafore doğru ilerledim . Randevuma 5 dk kalmıştı . Koltuklardan birine oturup elime dergi aldım ımmm acaba hangi saç modelini yaptırsam . Elemanın beni çağırmasıyla yerimden kalktım ve sıkı bir at kuyruğu istediğimi belirttim . Saçlarım yapılırken bir yandan da makyajım yapılıyordu . Ohh be bitti ücreti ödeyip kuaforden dışarı çıktım . Toplantıma yarım saat kadar kalmıştı . Şirkete doğru sürdüm hemen aracımdan indim evrakları , dosyaları alıp sekreterime verdim . Bu sekreter yeni olduğu için beni dışarda bekliyordu . Suratıma ciddi ve masum bir ifade kondurduktan sonra güvenliğe başımla selam verdim . Gözlerim Sarp Beyi arıyordu . İki adamla konuşurken buldum kendilerini neyse ki etrafta toplantıya katılacak olan saygı değer kravatlı , takım elbiseli adamlar yoktu . Yani geç kalmadım . Sarp Bey beni görür görmez nefesini ohh diye dışarı verdi .

- Yoksa geç kalacağımı mı sandınız Sarp Bey ?

Cidden ama ben hep son dakikalarda gelen genç bir avukatım hem geç kalacak olsam arayıp haber verirdim.

- Ahh hayır öyle biri olmadığını biliyorum Hazelcim ... Arkadaşlar herkes burda olduğuna göre toplantı odasına geçelim .

Herkes ' tamam ' diyince toplantı odasına geçildi . Zaten hayır deme gibi bi lüksleri yoktu da neyse .
Toplantı çok yorucu geçmişti ama yine de çok başarılıydım . Sarp Beyin övgülerinden sonra toplantı odasından çıktım . Bu dava benim olacakmış . İyi bir avukatım ama böyle zor bir davanın bana verilmesi beni heyecanlandırmıştı doğrusu . Arabama geçtiğimde topuklu ayakkabılarımı hemen çıkardım . Canım ayaklarım çok ağrıyor . Telefonumun melodisini duyunca çantamdan telefonu çıkardım . Ekrandaki yazıyı görünce gülümsedim .

- Efendim Beliz

- Toplantı nasıl geçti

- Dava bende canım

- Ooo süper hadi her zamanki yerde bekliyorum

- Tamam canım bir işim var hemen geliyorum

- Geç kalma sakın . Görüşürüz

- Görüşürüz

Benim Dünyam Senin KalbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin