19'

26.8K 2.3K 3.9K
                                    

Yorum gelmeyen fic yapmışlar🥺😔

Şaşırtıcı bir şeyle karşılaşmaya hazır mısınız😳

E o zamaaan karşılaşalım👇

Jungkook~

Karşımdaki adama bakarken hiçbir hareketini kaçırmamaya çalışıyor ve bu sebeple gözlerimi kırpamıyordum. Adam zarardan başka bir şey değildi gözlerim acıyordu yahu!

O sırıtan ağzına da Taehyung'a bakan gözlerine de yumruğu geçirmek istiyordum. Piç piç sırıttığından dolayı derin nefesler alarak kendimi sakinleştirmeye çalışmama sebep oluyordu.

Çünkü biliyordum, eğer ona saldıracak olursam Taehyung'u bir kez daha hayal kırıklığına uğratacaktım.

Bunu istemiyordum, yaklaşıp yaklaşıp son dakika kaybetmek istemiyordum. Onunla gerçekten eskisi gibi olmak istiyordum ve ona bunu itiraf edebilmişken bu şansı kaçırmak istemiyordum.

Her zaman yakalayamazdım bunu, her zaman bu cesareti elde edemez duygularımı açamazdım ona karşı. Hep bir korkak olmuştum.

Benden kaynaklı değil miydi bu durumumuz zaten? Bu korkaklığım yüzünden gelmemiş miydi tüm bunlar başımıza?

Bilmem bi şey won isimli olan adam konuştukça konuşuyor aptalca şeylerden bahsedip duruyordu. İşin garip tarafı tek başına konuşuyordu. Taehyung ona karşılık vermiyor arada aynen, evet gibi kelimelerle onu geçiştiriyordu.

Taehyung gergindi, en az benim kadar gergindi. Dizini ritmik bir şekilde oynatıyor ve parmaklarıyla bardağında şekiller oluşturuyordu. Onu tanıyan birisi bunun gerginken yaptığı şeyler olduğunu bilirdi. Ve ben bunu biliyordum.

Fakat asıl soru şuydu: bu gerginliği benim onlarla aynı ortamda bulunmamdan mı kaynaklıydı yoksa karşımızda oturan dövme kovasına düşmüş adamdan mı kaynaklıydı?

İkinci seçeneğin olması için o kadar çok şeyi feda edebilirdim ki...

Çünkü benden kaynaklı bir gerilmeyse bu, aralarında bir şeyin olduğu kesinleşmiş olacaktı. Kabul etmek istemediğim ihtimal gerçek olacak ve Taehyung bu piç gülüşlü adamla sevgili olmuş olacaktı.

Aralarındaki ilişkiyi tam anlamıyla çözememiştim.

Mantıklı düşünebilen yanım aralarında bir şeyin olmadığını, Taehyung'un barda tanıştığı bir adamla bu kadar yakın olmayacağını söylüyordu. Aptal yanım ise, gülen suratına yumruğu geçir ve Taehyung'a dokundun mu piç diye yüzüne bağır diyordu.

İnsan ilişkileriyle sorunlar yaşamış biri olarak aptal yanımın düşüncelerine kaymamak için çok zor tutuyordum kendimi.

Çünkü o gün barda güzelim elini bu aptal adamın eline geçirmiş bir Taehyung'u unutamıyordum. Birkaç saniyeliğine görmüştüm fakat yetmişti bu görüntü bana. Yerimde birkaç dakika oturabilmiş sonrasında sinirle kalkıp barın her yerini aramıştım o gün. Fakat yoklardı. Hiçbir yerde bulamamıştım. 

O gün ne olduğunu deliler gibi merak ediyordum. Ve bu merakımın sonucu olarak beynime dolan düşünce ile görüntüler canımı yakıyordu. Taehyung'un başkasıyla birlikte olma düşüncesi canımı yakıyordu.

Ve aramız benim yüzümden bu durumda olduğundan yorum yapamıyor olmak beni daha da delirtiyordu.

İğrenç bir durumdaydım. Düşünmeden kullandığım kelimelerin sonumun olabileceği iğrenç bir durumdaydım.

"Ee Taehyung geçen geceden konuşmadık henüz, sence de bir açıklama yapmanın vakti gelmedi mi? Malum bazı şeyler ortada kaldı."

Neyden söz ediyordu? Yattık ama sevgili olup olmadığımızı bilmiyorum onu açıkla mı demek istemişti? Ortada kalan durum bu muydu?

The Other Side | Taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin