Hamma

8.5K 360 8
                                    

Když jsem se asi po 10ti minutách rozhodla dolů, Harryho jsem tu nenašla.Koukla jsem se na Zayna, který v obaváku seděl s Niallem a Louisem.

"Kde je?" zeptala jsem se. Zayn se na mě koukl.

"Nevím... prostě došel dolů a odešel ven" pokrčil rameny. Povzdychla jsem si. Najednou někdo zazvonil. Doufala jsem, že je to Harry. Věděla jsem, že za to nemohl a já se mu musím omluvit. Ale když jsem otevřela čekala tam jiná osoba.

"Mami" zašeptala jsem a hned jsem jí objala. Upustila tašku, kterou držela a přitiskla mě k sobě. Začala mě hladit po vlasech, jako když jsem byla máma.

"Už je to vpořádku" zašeptala mi do ucha a já v jejím hlase slyšela, že pláče. Odtáhla jsem se od ní, aby se sní mohl Zayn přivítat. Potom se představili kluci. Zachvíli jsme všichni seděli v obyváku. Máma mezi mnou a Zaynem a oba nás držela za jednu ruku.

"Proč si mi to neřekla?" zeptala se máma.

"A jak jsem tu to měla říct?" odpověděla jsem. "Měla jsem ti snad říct, že mě znásilnil kluk, kterého si měla ráda? A myslela si, že je pro mě ten pravý?"

"Emmi ty i Zayn víte, že mi na vás strašně moc záleží a věř mi, že kdybys mi to řekla, tak bych ho jela zabít" s klukama jsme se zasmáli. Nikdy si asi mámu nemohl představit, jak někoho zabíji, jelikož máma je typ hospodyně. Najednou se otevřeli dveře a já hned vyskočila. Rozběhla jsem a skočila Harrymu okolo krku. 

"Omlouvám se" zašeptal mi do ucha, když si mě tiskl k sobě.

"To já se omlouvám" špitla jsem "Bála jsem se,  že si jel udělat nějakou kravinu" 

"Neboj se o mě" usmál se a já viděla jeho dokonalé dolíčky. "A teď pojď, zdá se, že tvoje máma nic nechápe" přikývla jsem a vzala ho za ruku. S Harrym jsme si sedli na zem a já před něho, abych se mohla opřít o jeho hruď a on mě objal.

"Asi mi něco uniklo" řekla máma vážným tonem, ale usmívala se. Najednou se Harry zvedl.

"Omlouvám se..." usmál se na mámu "Harry Styles" podal jí ruku. Máma se zvedla a přijmula jí. 

"Trisha Malik" usmála se na Harryho mile. Harry se vrátil za mě a znovu mě objal. Najednou mě něco napadlo.

"Co táta?" zeptala jsem se "Ví to?"

"Ano řekla jsem mu to" přikývla "Ale musel zůstat doma kvůli práci a pohlídat holky" 

"Aha" vydechla jsem. Byla jsem ráda, protože táta by byl horší jak Harry a máma dohromady. On by jel Mika rozhodně zabít.

"A jak to tedy mezi vámi je?" zeptala se nás máma. Všichni v místnosti se na nás koukli. Cítila jsem jak rudnu. Nevěděla jsem co říct. Já vlastně taky nevěděla jak to mezi náma je.

"Emma je moje přítelkyně" řekl zamnou Harry a mlj dech se zatajil. To bylo poprvné, co to vypustil z úst. Přítelkyně... z jeho rtů to znělo tak krásně. Konečně jsem byla schopna slova a stiskla jsem Harrymu ruku.

"Harry mi dost pomohl... Když se tu Mike objevil, vždycky tu byl pro mě" vysvětlila jsem a otočila hlavu, abych viděla na Harryho. "A mami nemusíš se bát, protože on mi neublíží" pohladila jsem ho po tváři a vrátila se pohledem k mámě. V jejích očích bylo štěstí, ale i smutek a bolest vůči mě.

"A nechystáte nějaký koncert, když už jsem tu?" otočila se máma na Zayna.

"No jo vlastně.... zítra v nákupáku" odpověděl? Už zítra? 

"To je skvělé" vypískla máma. Ano to rozhodně je.... Uvidíme jak mě fanynky vezmou jako přítelkyni Harryho Stylese...

Další den, kluci odjeli pryč už brzo ráno. Já se zatím s mámou nasnídala a potom jsme se pomalu nachystali. Oblíkla jsem se (komentáře) a v koupelně jsem se učesala a namalovala. Vlasy jsem si nechala rozpuštěné.

Máma už taky byla, tak jsme mohli vyjet. Jeli jsme se Zaynovým autem, které nechal kvůli nám doma.

"Harry vypadá jako milý chlapec" ozvala se najednou máma. Koukla jsem se na ní.

"Ano to je" usmála jsem se.

"Ale kdyby se o něco pokusil musíš tu říct buď mě, tátovi nebo rovnou Zaynovi" napomenula mě.

"Mami nemusíš se bát, Harry by mi neublížil" 

"To doufám" zašeptala a pohladila mě jednou rukou po vlasech.

Dojeli jsme do obchoďáku, kde už bylo plno fanynek. Protlačili jsme se dopředu a Charles, jak jsem si zapamatovala nás pustil do šatny ke klukům. Než Harry odešel objala jsem ho.

"Miluju tě" zašeptal mi do ucha.

"Já tebe" políbila jsem ho a nechala ho jít na podium.

"Krásnýý deeen" zakřičeli kluci. "První píseň bude You and I...." všichni se koukli na Harry a ten se zase koukl mým směrem.

"Kterou bych chtěl věnovat, jedné úžasné dívce. Mé přítelkyni Emmě Malik!" zakřičel. Naznačil mi ať jdu na podiu. Zakroutila jsem hlavou. Kluci se zasmáli a Zayn se ke mě rozběhl. Přehodil si mě přes rameno a uprostřed podia vedle Harryho mě položil. Upravila jsem si šaty a koukla se do obličej fanynek. Nějaké se usmívali, ale nějaké ne.

"Je to moje sestra kdyby vám to nedošlo" řekl ironicky Zayn. Pár lidí se zasmála. Harry mě objal kolem pasu.

"Chci, aby ste jí vzali mezi sebe. Nebojte vy budete pořád v mém srdci" řekl Harry a usmál se na fanynky.

"Můžu si vás vyfotit? Jste sladcí" vykřikla nějaké dívka.

"Jedině, když mi to pošleš" ozvala jsem se. "Nemám moc fotek" znovu se ozval smích a dívka přikývla.

"Ať žije Hamma!" vykřikli. Všichni jsme se na podiu zasmáli a Harry mi zašeptal do ucha.

"Už máme i společné jméno" 

"Jo Hamma" usmála jsem se na zpět. Harry mi dal pusu na tvář a já se vrátila do zadu a kluci začali zpívat.

Secrets (Harry Styles)Kde žijí příběhy. Začni objevovat