Vissza battyogtam(vagy hogy is írjak) a saját szobámba kisírt szemekkel és be dőltem az ágyba. Ha valaki látott volna kívülről a szobám ajtajában állva az lett volna az első gondolata "szegény sok mindenen mehetett keresztül". Persze mind igaz volt sok mindenen mentem és még mindig azon az úton sétálok ami még messze sincs vége. Messze messze sincs vége. Mi lessz velem? Olyan egyedül leszek a Beauxbatrongsban, senkim nem lessz ott, hogy ha baj lenne vagy valami szörnyű történne, nem lenne ott egy ember, a legfontosabb ember számomra akinek mindent elmondhatok, akiben feltétlenül megbízom, akinek a vállán kisirhatom a gondjaimat és azt a sok mindent ami nyomja a lelkem. Ki lessz ott hogy segítsen, hogy tanitson, hogy tanácsot adjon? A válasz amitől a legjobban féltem kezdett elő kúszni elmém legmélyéről. Senki. Az hogy egyedül leszek megrémített, szimplán csak a gondolata. Egyedül, mindenki között.
Annyira elmerültem a jövőn gondolkodva hogy észre sem vettem a kósza könny cseppeket amik át itatták az arcom és az ágyam peremét. Letöröltem a sós cseppeket arcomról, és szipogással felpillantottam egy olyan alakra akit nem hittem hogy ott látok majd újra ezen a napon. Remus.
Remus állt az ajtóban és csillogó szemekkel a sírást visszafolytva hozzám lépdelt és leült mellém az ágyra. Eggyetlen szót sem szólva eggyetlen kérdést sem feltéve meg ölelt. Az ölelés szoros volt mintha sosem akarna el engedni. Szinte éreztem ugyan azon gondolkozott amin én. Milessz velünk?! Milessz ha elválunk és talán örökké? Ha már sosem lessz olyan jó a testvéri egyben a baráti viszonyunk mint most. Mi lessz 4 év múlva? Hol leszünk?
Nem akarom hátrahagyni az otthonomat és Remust sem, ha elmegyek a Francia varázsló iskolába minden a régi lessz?, vagy talán minden megvaltozik? Egy a biztos, mindent megfogok tenni azért hogy Remussal maradjak. Amit csak kell, kerüljön bármibe!A leg rövidebb rész amit valaha írtam és sajnálom is hogy csak ennyire futotta😕de remélem tetszett.
Vajon mi lehez az amire Lina képes lenne azért hogy a családjával maradjon? Minden a régi marad vagy minden megvaltozik?A következő részekben kiderül😉.
YOU ARE READING
Dreamer [Sirius Black FF.]
FanfictionMivan ha Remus Lupinnak van egy testvére? Mégpedig egy lány testvére akiről senki sem tud?. Lina Lupin egy Beuxbatrong-os diáklány volt míg kinem rúgták,így a Roxfort varázsló és boszorkány képző iskolába jelentkezik,ahol szoros barátságra lel szert...