2

4 0 0
                                    

Başlayalım mı bir maceraya...
Aşk hayatı hepimize göre farklı dönemlerde olur. Bana da lise de olduğunu düşünüyordum aslında öyle değilmiş. Deli gibi seviyorum ne derse tamam diyorum kısacası bir dediğini iki yapmıyorum. Lise son sınıf üniversiteye hazırlanıyorum. Ücretsiz okul kursları ve belediyenin kursları yani kısacası ücretsiz ne var ise kayıt yaptırma çabasındayım. Çünkü öğrenmek istiyorum öğrendikçe de daha fazlasını istiyorum. Bazen kendimi sorgulamıyor değilim bir insan neden bu kadar bilgiye aç olur diye defalarca sorguladım ama bulamadım. Tabi bu süre zarfında erkek arkadaşım ile bir hafta birlikte isek aylarca ayrıyız. Neyse ki en doğru zaman da ayrılmıştı ben onu unutmak için ders çalıştım sürekli kendime bir şeyler yarattım. Tabi hayatın telaşında sürünüp giderken bir anda biri gelir tüm düzenin alt üst olur ya ben de öyle oldum. Tercihler açıklanacağı akşam arkadaşımdan mesaj geldi tercihler açıklandı diye aynı anda ondan da geldi ne yapıyorsun diye cevap vermedim. Tercih sonuçlarıma baktım ve kazanmışım gidiyorum bu şehirden ve ondan...
Tercih sonuçlarına baktıktan sonra kendisine cevap verdim. Gideceğimi söyledim yolun açık olsun dedi konuşmaya devam ettik bana en güzel sebebi senin için yazmadım dedi. O da niyeymiş kazanıp gideyim diye çok düşünceli kendisi de sağ olsun işe yaradı gittim.

Tabi öyle mühendislikveya tıp değil kazandığım bölüm banka ve sigortacılıktı. 2 yıl su gibi atıpgeçti arada mesaj atarak kendini hatırlatıyordu. Günler böyle geçti 2 yıl bittidöndüm memlekete tabi hayatımdan yavaş yavaş gidiyordu ya da ben gitmesiniistiyordum.
Benim için tabi kolay olmadı sonuçta bir alışkanlık kolay vazgeçilmez. Kendihalin de geçinen aileyiz ee üstüne de üniversite mezunu isen işe gir çalışmantığı oldu. İş bulduk ve ben de bu sayede iş hayatıma atılmış oldum. Bu sürezarfında çoğumuz da olduğu gibi benim de iş dolayısıyla tanıştığım erkekarkadaşım oldu. Çalışan kadınım ya ayrı bir güven ve aile baskısı derkenailemle tanıştırdım. İlk zamanlarda olumlu baktıkları kişiye sonra dan kendi sebeplerinisunarak yok dedik. Tabi kimse bir anda sevdiği adamdan vazgeçmez. Zorlu sürecinsonunda dayanamayıp kendi benliğine büründü..
Ve sonuç yine ayrılık...

BilinmezHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin