Dolap

83 3 0
                                    

Okulda çokta olmasa da çevrem var.Hatta parmakla gösterilenlerden birkaçıyım.Dedikodusu hiç eksik olmayanlardanım ben malesef.Bana gelen çıkma tekliflerini reddettiğim için adım lezbiyene bile çıkmıştı.Ama onuda hallettim çıkışta büyük bir kavga çıkardım.İlk önce söylentileri yayıldı okulda.Böylece seyirci kitlesi artmış oldu yani gözünü korkutabileceğim kişileri davet etmiş oldum ;) Bizim grupla daldık eğleniyorduk böyle şeylerden.

*******************************

Çıkışta kızlarla kapının önünde beklerken aynı zamanda onu yeniden görmek için etrafa bakıyordum. Sınıflarımız yan yanaydı.Yani pencereden onu görebiliyordum.Sürekli onu izliyordum.Etrafa bakışını,arkadaşlarıyla konuşup gülüşünü kahkahalarını,gözlerinin kısılıp minik hilallere benzemesini gülerek izledim.Onu öpmeyi içimden geçirdim ve sonra kendimi cimcirdim.Böyle konularla ilgilenmeyen bir kız nasıl böyle bir sapığa dönüşebildi :D muck muck. Benden korkulur. Ergenliğe mi giriyorum? Ahahahah saçmalama cınım 18 yaşındasın.Ben bunları düşünüp kendimle dalga geçerken zil ile hafif irkildim.Etrafıma baktım Allahtan herkes toparlanma telaşındaydı. Öğle arasında dışarı çıkabiliyoruz.Kantinin sandviçlerinin tadı plastik gibi iğrendiriyor.İlk lavaboya gittim saçlarımı kafamın üzerinde dağınık topuz yapıp geriye doğru çektim kimse Kezbanımsı bir görüntü istemez .Dudaklarıma renksiz parlatıcımı sürüp dolgun dudaklarımı ön plana çıkardım.yanımda eteklerini katlayan kızlara gözlerimi devirerek bakış attiktan sonra lavabodan çıktım.Koridorda yürürken onu ilerde gördüm bir kızla birlikte dolaplara dayannmış konuşuyorlardı.Hemen Sonic hızında yanlarina yaklaştım.Cebimden anahatrimi çıkarıp benim olmayan dolabı açmaya çalışıyormuş gibi yaparak onları dinlemeye çalıştım.Allah'ım şimdide hırsız olmuştum.Dikkat kesilerek dinlemeye başladım.

-'Evet nediyorsun? Lütfen sessiz kalma.Biliyorum okula yeni geldin ama ben seni,seni daha fazla bekleyemem.Seni seviyorum.Lütfen bana şans ver.'

Seni kaltak diye geçirdim içimden.O benim erkeğim.

-'Ege lütfen cevap ver.'

-'Bu benim sorunum değil.Bana birdaha böyle şeylerle gelme'

Arkasına döndü ve gözgöze gelmemek için kafamı çevirdim.Böyle karşılaşmak istemem doğrusu.

Ege,ismini de öğrenmiş oldum.Saçları bana Okyanusları andirıyordu. Ellerimin o berrkalıkta mutlulukla dolaştığı hayal ettim ki ağlama sesi ardından tiz bir çığlık.Yanıma döndüğümde kız ağlıyordu ve dolaplara tekme atıp yanımdan omzuma çarparak geçti.Hızla arkasından gittim.

Evet kızlar malesef yeni keşfediyorum yazmayı :D yazma özürlüsüyüm :3 Her 2 güne bir yeni bölümlerle gelicem.Hikaye daha başlamadı ;)
<3

Mavi TurtaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin