Yaşım 15 ayaklara karşı yoğun ilgim var onun dışında kimseye yan gözle bakmam bu fetişlik belası olmasaydı dört dötlüktüm diyebilirim :) neyse başlayayım.
Bi Bayram zamanı gene köydeyiz tabi teyze çocukları falanda gelmiş ilk gün hızlı geçiyor böyle kuzenim benden bir yaş büyük adı Ceren ayakları normal siyah bi oje ve olsa olsa 37-38 numara ayakları var yemek yiyoruz, telefona bakıyoruz gözüm hep ayaklarınde (merak etmeyin sen ayaklarıma mı bakiyosun deyip kölesi yapmadı ) hatta ben kendimi tutmuyorum ayaklarına falan dokunuyorum sonunda akşam oldu herkes yataklara geçti ben bi odadaydı kuzenim ceren benim kardeşim ve onun kardeşi bi odadalar yatmadan once hazırlıklar falan tabi köy hali birbirimizi bulmuşuz öyle geyik yapıyorlar ben hadi artık yatın diyorum ses yaptığınıza kızıyorlar ona rağmen 10 dk falan sonra yattılar yani ışıklar söndü benim istediğim buydu gittim cerenin ayak ucina oturdum tele bakıyor gibi tabi diğer ikisi de uyanık neyse sessizlik oldu artık dayanamıyorum ama uyumadığı belli daha beş dk oldu aldım ayağını elime öpücük kondurdum yaladım biraz sanki hiçbir tedirginliğim korkum kalmadı ceren diye seslendim uykulu bir ses tonu efendim diyor anladım ki bu konuda konuşmayalım yala demek istiyor benim canıma minnet ama odada oyle rahat yalayamıyorum iki kişi daha var bi tarafta salondan biri çikacak diye ona bakıyorum bakmama kalmadan anaannem çıktı hemen dışarı bakiyor gibi yaptım pimapen olduğu için kapiyı kitliyorum dedim tamam dedi o gidince ayaklarını yalıyorum parmakları hep ağzımda kafayı yiyecektim ama bırrakamıyorum bende çorabıni aradim bir tekini aldım yatağıma geçtim.
Sabah olmuştu hafiften çok değil bi cekingenlik oldu ama birbirimize bakıyoruz ima falan hiçbirşey madem öyle dedim zaten kendisiyle iyi aramız öptüm diye söylesem ne yapacak böyle düşünerek hareket edersek sıkıntı olmaz. Kahvaltıyı yaptık ben aşağı indir bizimkilerde bahçede dolandım yukarı çıktım bir baktım ceren uyuyor yani uyumuyorda yanına gittim "ceren" dedim efendim dedi ne oldu dedim hiç uyuyacam dedi ben lafı uzatmaya çalışıyorum yeni uyandık hayırdır falan baktım ki ayaklarım ellerinden öper diyo masaj yap diyo neyse ayak ucuna geçtim direk herkez herseyi biliyor sadece birbirimizle bunu konuşmuyor normal gibi yapıyoruz ayağına masaj yapmadan yaladım falan sonra birisi girecekti odaya ceren uyuyor hadi çıkalım dedim koy bu yıl benim için iyi gidiyordu.Yani ne köle oluyordum nede o güzelliklerden mahrum kalıyordum.Artık şehre dönuyorduk üzüntü yoktu ama bu ilk deneyimimdi benim yani onun için birisi uyurken gizlice ayak yalama bana hep en ateşlisi gelmiştir.