Als we binnen zijn drinken we chocolade melk. "Waarom kuste je me?" Vraag ik aan Dave. "Omdat ik dat altijd al wilde" zegt die simpel weg. "ik zit met zoveel vragen en toch ben ik gelukkig, ik mis mijn familie niet eens" en ik leg mijn hoofd op zijn schouder. "Ik ben er nu om je je zorgen te laten vergeten en je te vermaken terwijl je slaapt" grijnst Dave. "Je bent mystrieus" lach ik. "Klopt, maar ik geef me niet zomaar boot aan iedereen Britt, daarvoor ben ik veel te vaak gekwetst" en hij staat op. "Laten we naar de markt gaan, dan gaan we een boek voor je kopen waar je je helemaal in kan verdiepen. Een soort lees uurtje, al is het wel een uur rijden naar de markt" zegt Dave. "Waar wachtten we nog op?" Antwoord ik vrolijk en we stappen in de auto.
Als er over een uur aankomen lopen we een oud boekwinkeltje in. Alles zit vol met stof. De bel boven de deur rinkelt als we binnen komen en een oude grijze man met een snor en een bril komt naar ons toe. Hij lijkt een beetje op Einstein. "Waar kan ik jullie mee helpen?" Vraagt de man vriendelijk. "We zoeken een bijzonder boek" Antwoord Dave. De man wijst een plank aan "als je het daar niet vind wil ik u met liefde verder helpen" zegt de man vriendelijk. We bedanken hem en nemen een kijkje. Dave pakt een boek met de titel "be brave little girl". "Je denkt dat ik zwak ben?!" Antwoord ik bot. "Nee.... het gaat over een meisje die overal alleen voor stond en daar vertelt ze over". Ik knik langzaam en zeg "die lijkt me wel intresant". Dave glimlacht weer en we rekenen keurig af. Nadat we het boek gekocht hebben gaan we boodschappen doen. We kiezen lekkere koekjes en chips. " wat gaan we vanavond eten?" Vraagt Dave. Ik doe mijn handen voor mijn ogen en pak random wat. Een tace verpakking. "Ik ga voor jou koken" glimlach ik. "Nee, voor prinsesjes moet gezorgd worden" Antwoord Dave waarop ik antwoord "pech dan" en we rekenen af en gaan naar huis.
Als we thuiskomen is het al half 6 dus ik ga snel eten koken. Het eten is heerlijk en hij doet de afwas. Ik besluit om te gaan douche en zet de douche aan. Warme stralen en stoom vullen de douche kabine. Als ik klaar ben doe ik een handdoek om mijn natte haren en ga ik naar beneden. "Ziet er charmant uit" lacht Dave. "Ha-ha" zeg ik terug en ga bij hem op de bank zitten, ik ben behoorlijke chagrijnig. Als mijn handdoek ook nog van mijn hoofd valt word ik helemaal boos. Dave sust me en gaat met zijn handen Door mijn natte haar. "Zal ik het kammen?" Biedt die aan. Ik glimlach, sprint naar boven om een borstel te halen en ga voor Dave zitten. Hij kamt zo rustig en soms ruikt die even aan mijn haar. Als die klaar is zucht ik hard "het was zo lekker!" Waarop Dave antwoord "zal ik je anders een massage geven?" Ik grinnik en Dave zegt dat ik op mijn buik moet gaan liggen, Ik doe wat hij zegt en Dave komt op me liggen. Hij knakt zijn vingers en begint met masseren. Eerst mijn nek, dan mijn rug en dan mijn billen. Ik bloos als die ze aanraakt en kom overrijnd. "Het liefst zoen ik je nu" glimlacht hij. "Dan doe je dat toch? " Antwoord ik terug. "Ik mag niet gehecht aan je raken Britt...." nog voordat die uit kan praten zoen ik hem. We liggen op de bank te zoenen en zijn tong komt tegen mijn lippen. We tongenzoenen. Na een tijdje gaat zijn hand naar mijn borsten. "STOP!" Zeg ik in paniek en kom gelijk overeind. "Sorry Britt... het was niet mijn bedoeling om...." hij kijkt me verdrietig aan. Ik ren naar boven en ga in bed liggen. Ik val gelijk in slaap.
Yes eindelijk, Britt heeft een eigen boek maar dat van Dave was niet oke! Hij heeft haar nog niet eens verkering gevraagd, ze weet niks van hem! Britt is geen slet dus dat kon hij niet verwachten.
JE LEEST
weg uit de wereld
RomanceBritt is samen ergens met een onbekende jongen. Ze weet niks. Ze weet dingen uit haar jeugd maar niet wat er daarna is gebeurd. De jongen weet alles van haar maar zij niks van hem. Wie is dat en waarom zegt hij van die rare dingen?