goed... of fout...?

16 0 0
                                    

Ik word wakker en kijk op de klok, half 10?! Zo laat word ik nooit wakker en ik kijk naar Dave. Hij snurkt hard en ik moet erom lachen.

Ik ren naar de keuken en maak een ontbijt voor Dave, een lekker eitje. Ik maak hem zachtjes wakker en als die het ei ziet word die helemaal vrolijk. In een paar happen is het op en hij bedankt me 1000x. Ik ga op zijn schoot zitten en wrijf Door zijn haren. Dave is zo aantrekkelijk. Waarom zou ik niet gewoon seks met hem hebben.... het is maar seks... maar ook de eerste keer... ik geef Dave een kus en ga lekker douche, na mij is Dave en ik trek mijn mooie rood met wit gestreepte bikini aan.

Als we allebei klaar zijn stappen we in de auto. Muziek hard zodat we lekker kunnen meezingen.

Overal waterplassen met stoom erboven... als we aankomen trekt Dave meteen zijn kleren uit en springt erin. Proestend komt hij boven water en we lachen. Snel doe ik ook mijn kleren uit en spring erbij in, BOMMETJE!

Dave houdt me vast en kust mijn neus en mijn voorhoofd. Please laat dit nooit meer overgaan... ergens ben ik bang hem kwijt te raken, alsof die weggaat. Ik grijp Dave stevig vast zodat die niet weg kan. "Hé... wat is er?" Vraagt die bezorgd. De tranen springen in mijn ogen en ik zeg voorzichtig "ik wil dat dit nooit meer ophoudt." Dave glimlacht en beloofd het. De zon breekt Door en aangezien het niet meer sneeuwt en alles is gesmolten ga ik lekker op een deken in de zon liggen. Dave komt naast me liggen en heel voorzichtig vraagt hij "wat zou je doen als ik niet meer bestond?" "Wat bedoel je?" Vraag ik verontwaardigd. "Niet boos worden lieve Britt maar stel dat je opstaat en ik besta niet meer?", ik word boos en zeg "Waarom vertel je me al deze rare dingen? Wil je me iets vertellen?!" Dave schudt zijn hoofd en zegt rustig "het is nog niet de tijd daarvoor". Ik ren boos weg en schreeuw "bekijk het dan maar!"

Dave... je weet dat Britt mega nieuwsgierig is... Dit zat eraan te komen. Eindelijk stelt ze zich meer open en kunnen jullie misschien intiem worden en dan doe je dit? Sorry Dave... zoek haar en maak het goed!

weg uit de wereldWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu