Please...

13 0 0
                                    

We hebben besloten monopoly te spelen. Ik ben aan de beurt en ik gooi meteen slecht, de beurt erna gooi ik nog slechter. Dave heeft meteen straten en huizen, ik ben somber maar speel moedig Door. Uiteindelijk wint Dave en besluiten we vroeg te gaan slapen. Ik wens Dave weltrusten maar in plaats van in mijn eigen bed te gaan liggen, ga ik bij Dave liggen. Niet lang daarna hoor ik voetstappen de kamer in komen, ik doe net op ik slaap. Dave kleed zich uit en gaat in bed liggen begint me te kietelen. Ik kan niet stoppen met lachen en smeek om genade. Hij zoent me... alweer... en ik... ik trek hem op me. Ik durf... De eerste jongen ooit en.... ik trek hem gewoon op me! Dadelijk krijgt die rare ideeën.... oh nee... voordat ik het weet glijden Dave zijn handen onder mijn shirt en ik vraag hem te stoppen. Hij stopt gelijk en zegt "sorry... soms wil ik je gewoon.... Zo graag.... dat is niet goed voor me. Hij trekt me tegen zich aan en we vallen in slaap.

Midden in de nacht word ik wakker. Ik staar Dave aan, wat is die toch mooi... zijn borst kast gaat heen en weer. Ik leg mijn hoofd op zijn borst en probeer te slapen. Ik voel dat hij mijn haar streelt en tegen me praat maar veel krijg ik er niet van mee.

Dave... seriously?! Denk even aan wat Britt wil! Ben je nou echt zo'n **** dat je doet wat jij wil en niet respect hebt voor een meisje? Het zal toch wel moeten.... Britt moet je verdienen en respecteren en daar kom je wel achter.

weg uit de wereldWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu